Weet je zeker dat het niet je (imi) remvoering is, dat is een probleem wat vaker voorkomt.john schreef:alleen het volgende probleem mijn achterwiellager loopt steeds vast, dit dus eerst verhelpen voor ik verder kan testen
Rene
Weet je zeker dat het niet je (imi) remvoering is, dat is een probleem wat vaker voorkomt.john schreef:alleen het volgende probleem mijn achterwiellager loopt steeds vast, dit dus eerst verhelpen voor ik verder kan testen
Lijken mij de remschoenen wat waarschijnlijk imitaties zijn (ook verklaart dat een hoop vwbt het remmen)john schreef:hoi
dat weet ik niet zeker inderdaad haha maar als ik hem bijvoorbeeld vooruit drk gaat hij heel zwaar en als ik hem dan achteruit druk gaat hij weer licht heel apart
watde uitlaat betreft: deze is opmaat voor een standaard 6,2pk cilinder de bocht is eraan gelast en kan dat wel doorslijpen maar dan krijg ik hem ben ik bang nooit meer vast.
ik heb hem zo gekocht en het is absoluut geen prutsding...
Dan reken je de bocht zeker meeKreidler freak schreef:Heb nog wel een 32mm 3 delige rs pijp liggen (32mm) proberen kan altijd.john schreef:hoi
dat weet ik niet zeker inderdaad haha maar als ik hem bijvoorbeeld vooruit drk gaat hij heel zwaar en als ik hem dan achteruit druk gaat hij weer licht heel apart
watde uitlaat betreft: deze is opmaat voor een standaard 6,2pk cilinder de bocht is eraan gelast en kan dat wel doorslijpen maar dan krijg ik hem ben ik bang nooit meer vast.
ik heb hem zo gekocht en het is absoluut geen prutsding...
Gr Joey
Dat zijn je remvoeringen die vastlopen.john schreef:hoi
dat weet ik niet zeker inderdaad haha maar als ik hem bijvoorbeeld vooruit drk gaat hij heel zwaar en als ik hem dan achteruit druk gaat hij weer licht heel apart
Nog nooit last van gehadBlok724 schreef:Dat zijn je remvoeringen die vastlopen.john schreef:hoi
dat weet ik niet zeker inderdaad haha maar als ik hem bijvoorbeeld vooruit drk gaat hij heel zwaar en als ik hem dan achteruit druk gaat hij weer licht heel apart
Even je uiteinden van je remvoering schuin wegvijlen, dan is je probleem opgelost.
Rene
Enzo-tvdzijden schreef:Dan reken je de bocht zeker meeKreidler freak schreef:Heb nog wel een 32mm 3 delige rs pijp liggen (32mm) proberen kan altijd.john schreef:hoi
dat weet ik niet zeker inderdaad haha maar als ik hem bijvoorbeeld vooruit drk gaat hij heel zwaar en als ik hem dan achteruit druk gaat hij weer licht heel apart
watde uitlaat betreft: deze is opmaat voor een standaard 6,2pk cilinder de bocht is eraan gelast en kan dat wel doorslijpen maar dan krijg ik hem ben ik bang nooit meer vast.
ik heb hem zo gekocht en het is absoluut geen prutsding...
Gr Joey
Enzo
john schreef:hmm nou ik zal het zaakje eens loshalen, het is volgens mij inderdaad de rem.
de rs begint nu wel gestalte te krijgen
zit wel in twijfel of ik er motorschermen op doe of niet.
je kunt nu wel mooi op alle onderdelen kijken:d
en ik weet het: hij is nog niet af
Dan had je een super 5 eitank moeten nemen en daar een de jager 6bak blok onder moete hangenjohn schreef:zo hard mogelijk met een 50cc sb met daarbij een zo ouderwets mogelijk uiterlijk vandaar de keus voor een 74 model