motivatie topic mbt opvoeren.

Opvoeren en snelle spullen - Performance tuning

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#51 Bericht door nozems » 25 nov 2010, 18:25

Luc,dat geloof ik,doet er nu niet meer toe,ik kan het niet meer nagaan...ben zelf met wat anders bezig.

dolle aad
Berichten: 2351
Lid geworden op: 27 apr 2008, 09:41
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#52 Bericht door dolle aad » 25 nov 2010, 19:08

Alles is gewoon te koop .

weet adresjes ZAT ,

maar in buidel te weinig Duka,s :lol: :lol: :lol:

er staat wel het een en ander klaar ,

waaronder een kompleet opgebouwd frame , RS motorfietsje.
Laatst gewijzigd door dolle aad op 29 nov 2010, 13:39, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#53 Bericht door nozems » 25 nov 2010, 19:17

Hey dat is jammer Aad,is er nog een kans dat je dat ooit weer gaat oppakken?

Kijk reeel gezien is het natuurlijk je reinste kolder om je kreidler op te voeren, je kan beter uitkijken naar een zware motor.....maar het is gewoon leuk,en ook leuk om je eigen ideen uit te voeren m.b.t het opvoeren, om het concept in je eigen waarheid te verbeteren....heb ik het nou goed gezegd of niet :lol:

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 2073
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:28
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#54 Bericht door Luc » 26 nov 2010, 12:43

Juist Pascal daar noem je wat "eigen ideeën" omzetten in de praktijk, daar gaat het om.
Maar "doe het dan ook zelf", is mijn advies en laat het aan niemand anders over.
Een dremel kost weinig en is vele malen beter dan de vijlen en boormachines waarmee wij vroeger moesten werken.

Verder is het rijden met 120km/h op een superbike totaal niet interessant, maar op een Kreidler of een soortgelijke juist wel.
Verder kun je ook een Kreidler eenvoudiger ombouwen naar eigen smaak, wat het nog leuker maakt.
Ik heb overigens helemaal niets tegen origineel rijden laat dat duidelijk zijn, maar het is een andere soort van beleving.
Het is juist leuk dat deze verschillen naast elkaar bestaan.

Gr.Luc

dolle aad
Berichten: 2351
Lid geworden op: 27 apr 2008, 09:41
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#55 Bericht door dolle aad » 26 nov 2010, 12:56

Alles zelf doen ?

t lastige voor een amateur is dat je toch wel n draaibank nodig hebt ,
pers ,kolomboor en lasapparaat e.d. is dan ook wel nuttig .

ik voeg daarbij aan dat ik t eigelijk wel ,n leuk topik vindt geworden .

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 2073
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:28
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#56 Bericht door Luc » 26 nov 2010, 13:12

dolle aad schreef:Alles zelf doen ?

t lastige voor een amateur is dat je toch wel n draaibank nodig hebt ,
pers ,kolomboor en lasapparaat e.d. is dan ook wel nuttig .

ik voeg daarbij aan dat ik t eigelijk wel ,n leuk topik vindt geworden .
Hoi Aad,
Vroeger deed ik het ook zonder dat alles en toch kwamen we aardig vooruit.
Zonodig laat je het draai- en laswerk door bvb Nico doen.

Maar een Kreidler tunen hoeft niet direct zover te gaan dat je dit gelijk nodig hebt.
Ja, als je net begint en je wilt direct de meest extreme uitvoering maken dan sla je een paar stappen teveel over.
Als beginner moet je ook je grenzen weten.

Gr. Luc

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#57 Bericht door nozems » 26 nov 2010, 15:59

Luc daar heb je gelijk in,maar daar is m,n eigen kunde niet toereikend voor,maar je wens naar een tuner toe uitspreken kan altijd...je moet alleen niet naderhand gaan zeuren als iets niet uitpakt zoals je zelf voor ogen hebt (maar daar ben ik me bewust van)...en ook vanwege het feit ik voor die enkele keren tuning ik niet een heel machinepark ga aanschaffen......ik vond daarom ook het project van Ruud erg mooi,veel zelfbouw :clap

Ik vindt alle vormen van tuning mooi om te zien,gewoon om te zien hoe ver je kunt gaan en wat er allemaal mogelijk is,zelf blijf ik het liefst het dichts in de buurt van een standaard RS,en dan vooral de looks en sounds :D ....maar ben me er al heel lang van bewust dat je geen explosieve vermogenswinsten hoeft te verwachten.....denk dat de 11.3pk en 8NM(bij ik meen 9500rpm,) die ik had met m,n 75cc icm een onaangepaste RS-uitlaat en een 20mm bing met koker erop wel de max is die je kan halen...daar kon ik zwaar vertand (15/33) de 110 mee halen op de GPS, persoonlijk was dat voor mij kicken...het filmpje staat hier ook nog ergens,al rijdt ik daar meer rechtop (en dan nog ruim 100)

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 2073
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:28
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#58 Bericht door Luc » 26 nov 2010, 17:02

nozems schreef:Luc daar heb je gelijk in,maar daar is m,n eigen kunde niet toereikend voor,maar je wens naar een tuner toe uitspreken kan altijd...je moet alleen niet naderhand gaan zeuren als iets niet uitpakt zoals je zelf voor ogen hebt (maar daar ben ik me bewust van)...en ook vanwege het feit ik voor die enkele keren tuning ik niet een heel machinepark ga aanschaffen......ik vond daarom ook het project van Ruud erg mooi,veel zelfbouw :clap

Ik vindt alle vormen van tuning mooi om te zien,gewoon om te zien hoe ver je kunt gaan en wat er allemaal mogelijk is,zelf blijf ik het liefst het dichts in de buurt van een standaard RS,en dan vooral de looks en sounds :D ....maar ben me er al heel lang van bewust dat je geen explosieve vermogenswinsten hoeft te verwachten.....denk dat de 11.3pk en 8NM(bij ik meen 9500rpm,) die ik had met m,n 75cc icm een onaangepaste RS-uitlaat en een 20mm bing met koker erop wel de max is die je kan halen...daar kon ik zwaar vertand (15/33) de 110 mee halen op de GPS, persoonlijk was dat voor mij kicken...het filmpje staat hier ook nog ergens,al rijdt ik daar meer rechtop (en dan nog ruim 100)
Een 75cc zoals jij hem wilt hebben is voor een beginnend tuner te hoog gegrepen.
Maar je kan in zo'n geval wel het draaiwerk en uitlaat laswerk op de juiste plaats uitbesteden.
De rest kun je toch echt wel met een dremeltje doen, meer heb je echt niet nodig.
Je moet natuurlijk wel goed kunnen meten want alleen dan weet je waar je mee bezig bent.
En goed meten is blijkt voor velen al erg moeilijk.

Overigens is die 11.3pk voor een 75cc bij 9500rpm voor een toptuner nu niet echt een prestatie om trots op te zijn.

Gr. Luc

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#59 Bericht door nozems » 26 nov 2010, 17:41

Luc, vooral die laatste regel gaat mij echt mijlen te ver!!!

met die schamele 11pk kon ik jouw geweldige scootler project van Willem De Groot met z,n 17, of was het nou nog maar 15pk????? (sorry maat voor het noemen van jouw naam,maar nu doe ik het toch echt) heel goed bijhouden, en ik reed toen niet eens zwaar vertand!(ik heb het over noggeen 5km snelheids verschil op top, en kwa acceleratie scheelde het niks!!)

En daar komt het volgende, de scootler van hem is al divere malen warmgelopen, en heeft het nooit langer dan 1500km gedaan zonder schade!ik heb met mijn schamele 11pk wel 11600km afgetuft,en slechts een keer een zuiger opgerookt,(te arm mengsel mijn eigen schuld)....PS-tuning heeft mijn wens indertijd aardig goed verstaan,en heeft een duuraam setje gemaakt voor me en die ook al aardig liep voor zoals ik hem wilde hebben, want ik had tegen hem gezegd ook niet meer dan 12pk te willen, even voor de duidelijkheid!!!)

Ik krijg over alle berichten een hele nare bijsmaak en voelde me nu wel geroepen te reageren!!!!

Gebruikersavatar
dijk
Winnaar Kreidlerverkiezing crossklasse 2010
Berichten: 19183
Lid geworden op: 04 dec 2003, 19:43
Gegeven waarderingen: 493 keren
Ontvangen waarderingen: 64 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#60 Bericht door dijk » 26 nov 2010, 18:00

dat je 75cc al door zo warm was,zat hem wel in je rs uitlaat.
die is voor 50cc en niet voor een 75cc kan je nooit de uitlaatgassen kwijt :wink:

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 2073
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:28
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#61 Bericht door Luc » 26 nov 2010, 18:06

nozems schreef:Luc, vooral die laatste regel gaat mij echt mijlen te ver!!!

met die schamele 11pk kon ik jouw geweldige scootler project van Willem De Groot met z,n 17, of was het nou nog maar 15pk????? (sorry maat voor het noemen van jouw naam,maar nu doe ik het toch echt) heel goed bijhouden, en ik reed toen niet eens zwaar vertand!(ik heb het over noggeen 5km snelheids verschil op top, en kwa acceleratie scheelde het niks!!)

En daar komt het volgende, de scootler van hem is al divere malen warmgelopen, en heeft het nooit langer dan 1500km gedaan zonder schade!ik heb met mijn schamele 11pk wel 11600km afgetuft,en slechts een keer een zuiger opgerookt,(te arm mengsel mijn eigen schuld)....PS-tuning heeft mijn wens indertijd aardig goed verstaan,en heeft een duuraam setje gemaakt voor me en die ook al aardig liep voor zoals ik hem wilde hebben, want ik had tegen hem gezegd ook niet meer dan 12pk te willen, even voor de duidelijkheid!!!)

Ik krijg over alle berichten een hele nare bijsmaak en voelde me nu wel geroepen te reageren!!!!
Pascal, Ik denk dat je nu te ver doorschiet en nog maar eens GOED moet lezen wat ik schrijf.

Bovendien is die scootler van Willem ongetuned en heeft bovendien nog eens de weerstand van zijn geforceerde koeling.
Kortom het is geen tunings voorbeeld van een toptuner waarover ik gesproken heb, want ik kan ook een ruim 20pk versie leveren.

Ik schiet echt niet zomaar wat losse flodders maar overweeg mijn woorden exact voor wat het is.
Als jij denkt het beter te weten, mij best.

Groeten,
Luc
Laatst gewijzigd door Luc op 26 nov 2010, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
koepelsekreidler
Berichten: 3371
Lid geworden op: 28 aug 2005, 14:29
Locatie: schagerbrug
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer
Contacteer:

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#62 Bericht door koepelsekreidler » 26 nov 2010, 18:07

Zo is het maar net pascal iemand die een snelle betrouwbare kreidler kan meubelen
die 11000 kilometer lekker door tuft behoord bij mij ook tot de tot de toptuners ,..

Welke Cilinder is er ongetuned lees ik ik nou ongetuned ergens


mart

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#63 Bericht door nozems » 26 nov 2010, 18:22

De cilinder van Willem nu ineens ongetund??nu ineens wel?

Hoe dan ook,voor mij heeft Pieter indertijd aardig aan mijn wens voldaan!want ik heb mijn wens aan hem kenbaar gemaakt,en daar heeft ie zich aan gehouden,anders had hij er zeker ook een 20pk of meer uit weten te sleutelen!maar dan had ik een kreidler gehad waar de meesten hier op kicken,maar niet!
Voor mij en anderen in Pstuning een toptuner.

en ik weet niks beter,ik ben maar een leek op tuningsgebeid.


En Jeroen,aardige gozer,leuk dat je zoveel zeer zinvolle berichten plaatst,maar lees eens wat vaker bepaalde topics door #-o daarrin scoorde de RS-uitlaat opvallend goed t.o.v de andere uitlaten,en hij werd niks heter dan met de andere uitlaten :wink:

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 2073
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:28
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#64 Bericht door Luc » 26 nov 2010, 18:32

nozems schreef:De cilinder van Willem nu ineens ongetund??nu ineens wel?

Hoe dan ook,voor mij heeft Pieter indertijd aardig aan mijn wens voldaan!want ik heb mijn wens aan hem kenbaar gemaakt,en daar heeft ie zich aan gehouden,anders had hij er zeker ook een 20pk of meer uit weten te sleutelen!maar dan had ik een kreidler gehad waar de meesten hier op kicken,maar niet!
Voor mij en anderen in Pstuning een toptuner.

en ik weet niks beter,ik ben maar een leek op tuningsgebeid.


En Jeroen,aardige gozer,leuk dat je zoveel zeer zinvolle berichten plaatst,maar lees eens wat vaker bepaalde topics door #-o daarrin scoorde de RS-uitlaat opvallend goed t.o.v de andere uitlaten,en hij werd niks heter dan met de andere uitlaten :wink:
Pascal, het moet zijn nagenoeg ongetuned realiseerde ik mij. Neemt niet weg dat zeker niet het maximaal haalbare is nagestreefd.
Jij doet in je uitspraak over het vermogen voorkomen alsof het een topprestatie is en dat is niet het geval.

Bovendien zeg je zelf dat je niet het uiterste wilde hebben.
Daarmee bevestig je toch wat ik erover schrijf, of kan ik niet lezen?

Gr. Luc

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 2073
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:28
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#65 Bericht door Luc » 26 nov 2010, 18:36

dijk schreef:dat je 75cc al door zo warm was,zat hem wel in je rs uitlaat.
die is voor 50cc en niet voor een 75cc kan je nooit de uitlaatgassen kwijt :wink:
Jeroen je hebt gelijk, maar velen begrijpen dat nog steeds niet.
Overigens, ook met de andere uitlaten bleef die 75cc te heet een liep uiteindelijk ook vast.
Ook daarvan heb ik toen de verklaring gegeven, lees het maar eens na.

Gr. Luc

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#66 Bericht door nozems » 26 nov 2010, 18:38

Nou ik heb ze nog niet gezien met dat vermogen daar,zuigergestuurd en bij ff ruim 10500rpm dood, en 11600km rijden zonder echte brokken!ik vindt het wel een topprestatie,omdat het vermogen ook bewust laag is gehouden kun je ook niet stellen dat hier voor een topprestatie is gegaan, simpel toch :D

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 2073
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:28
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#67 Bericht door Luc » 26 nov 2010, 18:44

Pascal, Je lijkt nu wel twee richtingen gelijktijdig op te willen:

Enerzijds schrijf je dat je niet het maximale wilde!!
Anderzijds wil je zeggen dat het wel het maximale is.

Welke regel is nu de juiste? zeg het mij dan maar !!

Gr. Luc

Gebruikersavatar
Niekjuh
Berichten: 3300
Lid geworden op: 20 jun 2007, 17:13
Locatie: Enschede
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#68 Bericht door Niekjuh » 26 nov 2010, 18:55

Luc, ik vind niet dat een topprestatie persé een groot vermogen betekend.
In mijn ogen heeft de tuner van Pascal prima werk geleverd. Je weet zelf ook hoe veel pascal van z'n machine vraagt, km's planken, soms op het randje rijden met het mengsel.
Dan is de boel echt wel goed voor elkaar hoor.

Ik denk dat we de 75 discussie van Pascal beter achter ons kunnen laten, dat ligt al lang in de prullenbak.

@Jeroen, ik zou het fijn vinden als je eerst even wat leest voordat je wat post. Begrijp me niet verkeerd, maar het begint me een beetje op te vallen.

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 2073
Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:28
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 6 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#69 Bericht door Luc » 26 nov 2010, 19:07

Niekjuh schreef:Luc, ik vind niet dat een topprestatie persé een groot vermogen betekend.
In mijn ogen heeft de tuner van Pascal prima werk geleverd. Je weet zelf ook hoe veel pascal van z'n machine vraagt, km's planken, soms op het randje rijden met het mengsel.
Dan is de boel echt wel goed voor elkaar hoor.

Ik denk dat we de 75 discussie van Pascal beter achter ons kunnen laten, dat ligt al lang in de prullenbak.

@Jeroen, ik zou het fijn vinden als je eerst even wat leest voordat je wat post. Begrijp me niet verkeerd, maar het begint met een beetje op te vallen.
Die eerste regel ben ik het mee eens, maar dan moet Pascal (en hij begint er zelf steeds weer over) vervolgens ook niet het vermogen een topprestatie noemen!!

Dat de tuner een topprestatie heeft geleverd bestrijd ik, de uitlaat hoorde totaal niet bij de cilindertuning, dat heb ik voor hem nagerekend.
Deze hoorde op een set-up van 12k en was niet geschikt voor ca 10k.
Bovendien was dat ook af te leiden van alle problemen met het afstellen van de ontsteking en het te heet worden.
Als jij dat een topprestatie noemt dan weet ik het niet meer.

Gr. Luc

Gebruikersavatar
Niekjuh
Berichten: 3300
Lid geworden op: 20 jun 2007, 17:13
Locatie: Enschede
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#70 Bericht door Niekjuh » 26 nov 2010, 19:12

Ik zie niet dat ik het een topprestatie noem. Prima werk en een topprestatie is heel wat anders.
Het kan best zijn dat de uitlaat niet past bij de cilinder maar dat is iets waar ik het niet over heb.

Al met al heeft de cilinder het leuk gedaan en heeft Pascal er toch nog plezier aan gehad, ik vind 10k (km's) niet niks.
De tuner heeft ook redelijk aan de eisen van Pascal voldaan, prima werk is het dus zeker, maar verre van een topprestatie... dat ben ik met je eens.

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#71 Bericht door nozems » 26 nov 2010, 20:03

Ik heb alleen gezegd,net in dit topic,dat in mijn ogen,en lees deze zin goed!Die 11.3pk bij ca 9500rpm en 8NM I.C.M EEN STANDAARD ONAANGEPASTE RS-UITLAAT MET 20MM BING EN KOKER IN MIJN OGEN ZEKER DE MAX IS KWA VERMOGEN,IS HET NU EEN BEETJE DUIDELIJK??

Marco RS-S
Berichten: 597
Lid geworden op: 29 nov 2007, 22:13
Locatie: zoetermeer
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#72 Bericht door Marco RS-S » 26 nov 2010, 20:42

:roll: :roll: :roll: Dames dames toch.......Schreeuwen(grote letters gebruiken) is onbeschoft, zeker tegen Luc. [-X [-X [-X
is nergens voor nodig.
Al genoeg ellende in de kreidlerwereld, haat en neid, afgunst en geouweho...
Pascalle, jij had het altijd over je TAMME(oeps sorry) 75, maar als je de rest niet kon bij houden liep je te mokken.
weet ook uit de wandelgangen dat jij zeker niet alles vertelde aangaande jouw projectje, en dat er wel degelijk meer aan de hand was dan dat jij ons wilde doen geloven.

Als je nu toch namen noemt, wat betreft het project van Ruudrvs, die kon hij eigenlijk ook alleen maar realiseren omdat de "badmeesters" aan de kant vertelde hoe hij moest zwemmen, en een paar keer voorkwamen dat hij verzoop.

Wat mij dus persoonlijk opvalt is dat vaak een aantal mensen vergeten worden die zeer nauw betrokken zijn geweest bij div. projecten.
Zo, nou trek ik mijn jurk ook weer uit, en ga weer normaal doen........... #-o #-o :^o :^o :lol: :lol: :lol: :lol:

volgens mij was/ben ik ook wel open met mijn kleine projectjes. :whistle :whistle :whistle




groetjes en liefs,

Marco RS-S2a :mrgreen:


Mod-edit: Twee zinnen uit dit bericht gewist, de geuite kritiek lijkt meer op een lastercampagne dan op informatie die in deze topic echt ter zake doet.

Gebruikersavatar
RS3001
Berichten: 1781
Lid geworden op: 02 jan 2007, 19:00
Locatie: Drenthe
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 2 keren
Contacteer:

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#73 Bericht door RS3001 » 26 nov 2010, 20:50

Pascal begint z'n topic met.......het is al weer tijden stil op het forum.......... :mrgreen:


ook al weer verleden tijd :D

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10474
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 240 keren
Ontvangen waarderingen: 224 keren

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#74 Bericht door nozems » 26 nov 2010, 21:09

Nou Marco,ik gebruik alleen maar hoofdletters zodat de heer Luc het ook kan lezen en hij wel begrijpt wat er staat.

En vertel es,wat ben ik vergeten te zeggen omtrent mijn 75cc?ik heb er geen moeite mee,noem maar iets wat ik vergeten ben?
krukas uitlijn probleempjes?die had ik daarmee niet mee,ja ik had zelf m,n krukaslagers heel erg ruim laten inbouwen(wat ik zelf had gedaan,samen met m,n buurman..realiseer ik me nu),wat snel tot nog meer spelling leide,meer niet....maargoed wat ben ik vergeten te zeggen dan?

Hey Be,het is weer een beetje levendig op de site :D ..heelaas loopt m,n topic anders dan gedacht,maargoed ik heb geen ego hoog te houden :lol:
Laatst gewijzigd door nozems op 26 nov 2010, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Theove
Moderator
Berichten: 3055
Lid geworden op: 05 sep 2007, 23:00
Locatie: Gelderland
Gegeven waarderingen: 250 keren
Ontvangen waarderingen: 55 keren
Contacteer:

Re: motivatie topic mbt opvoeren.

#75 Bericht door Theove » 26 nov 2010, 21:14

Het onderwerp "motivatie om op te voeren" is aardig uit beeld geraakt. Daarintegen gaat het over Pascal z'n tamme en alles wat iedereen daar aan fout/goed heeft gedaan. Eigenlijk een herhaling van zetten dus.

Schiet niet op dit :|

Plaats reactie