Donderdag 29-12-2011 - S&S Hoogeveen Kreidler Testbankdag

Evenementen aankondigen, bezoeken en er verslag van doen.
Present, visit and talk about Kreidler events.
Plaats reactie
Bericht
Auteur
kreidlercross
Berichten: 239
Lid geworden op: 10 jul 2010, 19:49
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#26 Bericht door kreidlercross » 06 okt 2011, 20:36

standaart brommertjes ook welkom???

kempe613
Berichten: 515
Lid geworden op: 14 okt 2004, 16:45
Locatie: ijsbrechtum
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#27 Bericht door kempe613 » 06 okt 2011, 20:36

ben er ook weer bij met een paar bromtollen is altijd gezellig zo met alle twee takt vrienden-vriendinnen

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#28 Bericht door gebben » 06 okt 2011, 20:58

HAAGSESPUITER schreef:JACOP super man :clap weer een mooie dag er bij altijd leuk om een jaar weer af te sluiten met de vrienden van de kreidlerclub of met mensen die veel lol in hebben met hun 50cc.

PSSSSSS mischien ook leuk om een fanclub te openen zoals caveman eerder vroeg :lol: :lol:
toppie dag :clap :clap :clap :clap

HOHO :!: willem =; :wink:
de eer is niet aan mij,maar aan de hele ploeg zoals vermeld in mijn eerste post :wink:
ik ben maar een bescheiden radertje van het geheel :oops:
wij doen deze dag samen met elkaar en met andere liefhebbers van wat snellere tweetaktjes :wink:

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#29 Bericht door gebben » 06 okt 2011, 21:00

GerritjanS schreef:Mooi zo, ik ben ook weer van de party
met weer een doos vol gehaktballe :thumbsup
mijn cupper staat er al, kan hij alvast wennen al al het vermogen
wat er door de winkel suist :mrgreen: :mrgreen:

op naar de 29 december
op jou word ook gerekend :!:
en vergeet vooral die gehaktballen niet :mrgreen:
we moeten nog een breed persoon als portier hebben :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
uiteraard word ook jij verwacht op deze mooie dag :thumbsup
Laatst gewijzigd door gebben op 06 okt 2011, 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#30 Bericht door gebben » 06 okt 2011, 21:03

kreidlercross schreef:standaart brommertjes ook welkom???
uiteraard,gewenst zelfs :wink:
de voorkeur gaat uit naar het wat ,,snellere,, spul,maar ook standaard kreidlers zijn van harte welkom.
wil je niet op de testbank,dat runnetje maken kan uiteraard wel hoor,dan is het altijd mooi om je brommer ter plekke te showen :wink:

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#31 Bericht door gebben » 06 okt 2011, 21:04

kempe613 schreef:ben er ook weer bij met een paar bromtollen is altijd gezellig zo met alle twee takt vrienden-vriendinnen
zonder jou geen feest gerrit :wink:

Gebruikersavatar
GerritjanS
Berichten: 1545
Lid geworden op: 15 mei 2007, 20:45
Locatie: Goor
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#32 Bericht door GerritjanS » 06 okt 2011, 21:17

gebben schreef:
GerritjanS schreef:Mooi zo, ik ben ook weer van de party
met weer een doos vol gehaktballe :thumbsup
mijn cupper staat er al, kan hij alvast wennen al al het vermogen
wat er door de winkel suist :mrgreen: :mrgreen:

op naar de 29 december
op jou word ook gerekend :!:
en vergeet vooral die gehaktballen niet :mrgreen:
we moeten nog een breed persoon als portier hebben :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
uiteraard word ook jij verwacht op deze mooie dag :thumbsup

die brede portier, Martin39, moet mischien werken
maar als hij meekomt, komt er geen kip meer langs :lol: :lol: :lol:

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#33 Bericht door gebben » 06 okt 2011, 21:21

GerritjanS schreef:
gebben schreef:
GerritjanS schreef:Mooi zo, ik ben ook weer van de party
met weer een doos vol gehaktballe :thumbsup
mijn cupper staat er al, kan hij alvast wennen al al het vermogen
wat er door de winkel suist :mrgreen: :mrgreen:

op naar de 29 december
op jou word ook gerekend :!:
en vergeet vooral die gehaktballen niet :mrgreen:
we moeten nog een breed persoon als portier hebben :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
uiteraard word ook jij verwacht op deze mooie dag :thumbsup

die brede portier, Martin39, moet mischien werken
maar als hij meekomt, komt er geen kip meer langs :lol: :lol: :lol:
ja......................... dat weet ik :mrgreen:
heb al even het genoegen gehad om met martin te ,,stoeien,, tijdens het cupperen in de pauze :oops:
gelukkig weet hij niet hoe hij mensen moet helicopteren zoals de RSman :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
vraag ome karst maar eens :whistle
die is er nog duizelig van :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#34 Bericht door gebben » 06 okt 2011, 21:26

JanWillem schreef:Mijn RS liep vorig jaat stuk op de bank. Alles is weer top dus ga het dit jaar opnieuw proberen.
daar stond ik op de neus bij jan willem :?
erg jammer,maar dat gebeurt soms :|

mooi dat je er dit jaar weer bij bent :clap :wink:

Gebruikersavatar
tomosbroeser
Berichten: 1423
Lid geworden op: 04 jun 2005, 18:11
Locatie: Tweede Exloermond
Gegeven waarderingen: 79 keren
Ontvangen waarderingen: 21 keren
Contacteer:

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#35 Bericht door tomosbroeser » 07 okt 2011, 12:14

Vorig jaar helaas moeten missen, ook een poos niets aan de kreidlers gedaan, maar ben weer begonnen met een projectje en hoop daarmee aanwezig te zijn, en anders kom ik zonder de brommert!! Is toch altijd een mooie dag!!

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4833
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 624 keren
Ontvangen waarderingen: 82 keren

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#36 Bericht door KJ » 07 okt 2011, 13:59

Idd ook ik heb het vorig jaar helaas moeten missen.
Maar nu (als bijna-niet-roker) een ernstig verminderde kans op wederom een longontsteking zal ik eens bedenken of ik (eindelijk) eens mee wil doen door een BEEST op de bank te zetten in de laatste dagen van 2011.

Aan de andere kant heeft het natuurlijk ook wel iets om een Bjoetie neer te zetten en alweer niet mee te doen aan het PKoverdonderende geweld op de bank.
Afgezien van een blik in de met 2takt dampen gevulde testbankruimte kan het voor mij verstandig zijn gewoon gezonde(re) luchten te happen in de showroom of aan de voordeur.

Al met al beloofd het natuurlijk (zoals altied) een gezellige dag te worden ien ut Hoogeveense. :clap :clap

Gebruikersavatar
HAAGSESPUITER
Berichten: 676
Lid geworden op: 09 mar 2006, 22:42
Locatie: drieborg
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#37 Bericht door HAAGSESPUITER » 07 okt 2011, 17:07

gebben schreef:
HAAGSESPUITER schreef:JACOP super man :clap weer een mooie dag er bij altijd leuk om een jaar weer af te sluiten met de vrienden van de kreidlerclub of met mensen die veel lol in hebben met hun 50cc.

PSSSSSS mischien ook leuk om een fanclub te openen zoals caveman eerder vroeg :lol: :lol:
toppie dag :clap :clap :clap :clap

HOHO :!: willem =; :wink:
de eer is niet aan mij,maar aan de hele ploeg zoals vermeld in mijn eerste post :wink:
ik ben maar een bescheiden radertje van het geheel :oops:
wij doen deze dag samen met elkaar en met andere liefhebbers van wat snellere tweetaktjes :wink:
=; HOOOOOOOOOOOH proef toch een spreek meester een hart voor de rijders heeft
en onderdelen met iedereen wil delen om een hobby betaalbaar te houden :clap
GA zo door SUPER jacop :clap

Gebruikersavatar
GerritjanS
Berichten: 1545
Lid geworden op: 15 mei 2007, 20:45
Locatie: Goor
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#38 Bericht door GerritjanS » 07 okt 2011, 18:24

[quote="KJ"]Idd ook ik heb het vorig jaar helaas moeten missen.
Maar nu (als bijna-niet-roker) een ernstig verminderde kans op wederom een longontsteking zal ik eens bedenken of ik (eindelijk) eens mee wil doen door een BEEST op de bank te zetten in de laatste dagen van 2011.

leuk Klaas dat je er bij bent, maar eh
ga je zelf als beest met je rubberschoentjes rennen op de rol :?: :mrgreen: :mrgreen:

of word het een mooie blonde beauty :clap :clap

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#39 Bericht door gebben » 07 okt 2011, 20:29

GerritjanS schreef:
KJ schreef:Idd ook ik heb het vorig jaar helaas moeten missen.
Maar nu (als bijna-niet-roker) een ernstig verminderde kans op wederom een longontsteking zal ik eens bedenken of ik (eindelijk) eens mee wil doen door een BEEST op de bank te zetten in de laatste dagen van 2011.

leuk Klaas dat je er bij bent, maar eh
ga je zelf als beest met je rubberschoentjes rennen op de rol :?: :mrgreen: :mrgreen:

of word het een mooie blonde beauty :clap :clap
helemaal fout GJ [-X
kj staat bekend als iemand die doorgaans de nagels ergens nogal vast ik kan slaan #-o
dus die rubberen handschoenen en rubberen schoentjes zijn volstrekt overbodig :mrgreen:
met een beest kan hij gerust komen,wij hebben de kooi klaar staan :wink: mischien stoppen we hem er zelf ook wel bij in en gooien we er een kleedje overheen :lol: :wink:
als er met dat beest iets op tweetakt kreidlergebied word bedoeld,dan zijn wij erg benieuwd :?:
blonde beautys zijn uiteraard altijd welkom :lol: :lol: :lol: :wink: maar wel zonder sikkie graag [-X

een gezonde optie mijnerzijds voor de nog steeds :!: rokende KJ is een zuurstofmasker dragen en een dikke das omdoen in de testruimte :lol: :lol: :wink:

PS :?: moet ik nog weer een gasbrander regelen om de banden droog of warm te stoken :roll:
vorig jaar is daar ondanks voorgaande protesten van ,,slip,, op de bank :wink: helaas helemaal GEEN gebruik van gemaakt [-X
wie er om vraagt zal het gebruiken ook :twisted: :lol:
ik ga geen spullen opstoken,mits je allrisk verzekerd bent,dan doe ik het graag :whistle
de rol is uiteraard goed ruw en de afzuiging werkt ook 100% 8)

Gebruikersavatar
cz junior
Berichten: 386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:49
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#40 Bericht door cz junior » 07 okt 2011, 20:52

Hoi Gebben, bij hoeveel pk/koppel is het verstandig om de band even te stoken? :)

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#41 Bericht door gebben » 07 okt 2011, 22:13

cz junior schreef:Hoi Gebben, bij hoeveel pk/koppel is het verstandig om de band even te stoken? :)

deze testbank is geschikt voor motoren :wink: deze is ook RDW erkend en gekeurd :wink:
momenteel word er ook een 125 aprillia RS voor de race op afgesteld,of is afgesteld :wink:
en ook wat zwaardere viertakt en tweetakt crossmotoren :wink:
ik denk dat als je boven de 100 pk komt,je de brander wel even moet gebruiken voor de plakkerij :mrgreen: :wink:

geintje CZjunior :lol:

er is in dit jaargetijde ( december dan....... ) nogal eens last van vallend vocht vanuit de lucht,er was in het verleden nog wel eens wat ,,strijd,, dat de rol niet ruw genoeg was,of dat men met natte of niet warme banden op de bank ging en het resultaat tegenviel,ik plaats dit om ,,strijd,, achteraf te voorkomen,wat men wel moet zien is dat de omstandigheden voor iedereen gelijk zullen zijn of was :wink:
ook dient men er rekening mee te houden dat de run in een ONVERWARMDE ruimte plaatsvind met de temperatuur ca 5 ? graden hoger dan de buitentemperatuur en dat er veel mensen in de ruimte zijn die mogelijk de zuurstof voor de bromtol kunnen opsnuiven wat de afstelling kan :?: beinvloeden :wink:
vochtgehalte zal iets hoger liggen door alle uitgeademde opwinding :lol: :wink: en de luchtdruk zal bijna identiek zijn aan die van buiten :wink:
uiteraard dient men ZELF de bromtol VOORAF buiten warm te laten draaien,zodat er GEEN koude motor kan worden getest,is dit wel het geval,dan is er uiteraard een risico en dat risico draagt de eigenaar van de bromtol voor de volle 100% zelf :!:
dat woordje ,,strijd,, wel even doorprikken mannen :lol: :wink:

CZjunior,als ik jou was zou ik banger zijn voor die vent met die rooie oordoppen op en dat peukie,dan voor die rol of de PKaas :!:
die vent......... die stopt weleens stiekum een vinger in een uitlaat :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Laatst gewijzigd door gebben op 07 okt 2011, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
cz junior
Berichten: 386
Lid geworden op: 13 apr 2009, 21:49
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#42 Bericht door cz junior » 07 okt 2011, 22:16

gebben schreef:
cz junior schreef:Hoi Gebben, bij hoeveel pk/koppel is het verstandig om de band even te stoken? :)

deze testbank is geschikt voor motoren :wink: deze is ook RDW erkend en gekeurd :wink:
momenteel word er ook een 125 aprillia RS voor de race op afgesteld,of is afgesteld :wink:
en ook wat zwaardere viertakt en tweetakt crossmotoren :wink:
ik denk dat als je boven de 100 pk komt,je de brander wel even moet gebruiken voor de plakkerij :mrgreen: :wink:

geintje CZjunior :lol:

er is in dit jaargetijde ( december dan....... ) nogal eens last van vallend vocht vanuit de lucht,er was in het verleden nog wel eens wat ,,strijd,, dat de rol niet ruw genoeg was,of dat men met natte of niet warme banden op de bank ging en het resultaat tegenviel,ik plaats dit om ,,strijd,, achteraf te voorkomen,wat men wel moet zien is dat de omstandigheden voor iedereen gelijk zullen zijn of was :wink:
ook dient men er rekening mee te houden dat de run in een ONVERWARMDE ruimte plaatsvind met de temperatuur ca 5 ? graden hoger dan de buitentemperatuur en dat er veel mensen in de ruimte zijn die mogelijk de zuurstof voor de bromtol kunnen opsnuiven wat de afstelling kan :?: beinvloeden :wink:
vochtgehalte zal iets hoger liggen door alle uitgeademde opwinding :lol: :wink: en de luchtdruk zal bijna identiek zijn aan die van buiten :wink:
dat woordje ,,strijd,, even doorprikken mannen :lol: :wink:

CZjunior,als ik jou was zou ik banger zijn voor die vent met die rooie oordoppen op en dat peukie,dan voor die rol of de PKaas :!:
die vent......... die stopt weleens stiekum een vinger in een uitlaat :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Hmmmmm gevaarlijke verhalen zo allemaal :mrgreen: die man die ze vinger blijkbaar ik warme gaatjes douwt daar zal ik wel even uit de buurt van blijven :shock: :mrgreen:

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#43 Bericht door gebben » 07 okt 2011, 22:18

cz junior schreef:
gebben schreef:
cz junior schreef:Hoi Gebben, bij hoeveel pk/koppel is het verstandig om de band even te stoken? :)

deze testbank is geschikt voor motoren :wink: deze is ook RDW erkend en gekeurd :wink:
momenteel word er ook een 125 aprillia RS voor de race op afgesteld,of is afgesteld :wink:
en ook wat zwaardere viertakt en tweetakt crossmotoren :wink:
ik denk dat als je boven de 100 pk komt,je de brander wel even moet gebruiken voor de plakkerij :mrgreen: :wink:

geintje CZjunior :lol:

er is in dit jaargetijde ( december dan....... ) nogal eens last van vallend vocht vanuit de lucht,er was in het verleden nog wel eens wat ,,strijd,, dat de rol niet ruw genoeg was,of dat men met natte of niet warme banden op de bank ging en het resultaat tegenviel,ik plaats dit om ,,strijd,, achteraf te voorkomen,wat men wel moet zien is dat de omstandigheden voor iedereen gelijk zullen zijn of was :wink:
ook dient men er rekening mee te houden dat de run in een ONVERWARMDE ruimte plaatsvind met de temperatuur ca 5 ? graden hoger dan de buitentemperatuur en dat er veel mensen in de ruimte zijn die mogelijk de zuurstof voor de bromtol kunnen opsnuiven wat de afstelling kan :?: beinvloeden :wink:
vochtgehalte zal iets hoger liggen door alle uitgeademde opwinding :lol: :wink: en de luchtdruk zal bijna identiek zijn aan die van buiten :wink:
dat woordje ,,strijd,, even doorprikken mannen :lol: :wink:

CZjunior,als ik jou was zou ik banger zijn voor die vent met die rooie oordoppen op en dat peukie,dan voor die rol of de PKaas :!:
die vent......... die stopt weleens stiekum een vinger in een uitlaat :lol: :lol: :lol: :lol: :wink:
Hmmmmm gevaarlijke verhalen zo allemaal :mrgreen: die man die ze vinger blijkbaar ik warme gaatjes douwt daar zal ik wel even uit de buurt van blijven :shock: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
dat is bijna onmogelijk om daar bij weg te blijven,die sjort de bromtol aan de uitlaatkant vast op de testbank :mrgreen: :lol: :lol: :lol: :wink:
tip :!: uitlaat niet warm stoken,maar HEET :lol: :lol: :lol: :wink:

Gebruikersavatar
kreidler rmx
Berichten: 649
Lid geworden op: 07 sep 2009, 11:10
Locatie: In de tank van mijn dappie
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#44 Bericht door kreidler rmx » 08 okt 2011, 11:05

ik ben er gewoon op de zundapp dit jaar, wellicht neem ik de appie ook mee kijken of er met de kar gesleurd kan worden
ofwa. heb er zin in, zal vooraf ook wel aan de carburateur moeten sleutelen en een warmere bougie.. want dit weer begint hij toch wat trager te worden met die kolde :? met een beetje mazzel met een opmaat uitlaat.. :mrgreen:

Is het niet netjes te vermelden dat er niet warmgereden moet worden door de pascalweg ?? anders overal blauwe petten bij S&S staan ze ook iedere keer nu [-X [-X

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#45 Bericht door gebben » 08 okt 2011, 13:47

kreidler rmx schreef:ik ben er gewoon op de zundapp dit jaar, wellicht neem ik de appie ook mee kijken of er met de kar gesleurd kan worden
ofwa. heb er zin in, zal vooraf ook wel aan de carburateur moeten sleutelen en een warmere bougie.. want dit weer begint hij toch wat trager te worden met die kolde :? met een beetje mazzel met een opmaat uitlaat.. :mrgreen:

Is het niet netjes te vermelden dat er niet warmgereden moet worden door de pascalweg ?? anders overal blauwe petten bij S&S staan ze ook iedere keer nu [-X [-X
het warm draaien is vermeld,dat kan naast de zaak op de oprit,dat is prive terrein,met een racer of crosser mag men ook geen gebruik maken van de openbare weg.
dus eigenlijk heeft ook niemand iets met de brommer op de openbare weg verloren,het geweld kun je binnen op de testbank laten zien :wink:
:roll: dus waarom dan warm rijden,wat is het voordeel van warm rijden ten opzichte van warm draaien :?:
het lijkt me wel vrij logisch dat als iemand verkiest om de brommer warm te rijden op de openbare weg,wij dat niet tegen kunnen houden,wij zijn geen agenten :shock:
het nut van warm rijden zie ik ook niet zo zitten,het is vaker de bedoeling om even een showtje laten zien tegenover een ander :|
men hoeft immers niet met warme remmerij of banden zoals in een race................................. [-X

mochten de blauwe petten het dan niet met het gebruik van de openbare weg eens zijn,dan zal dat terecht zijn,dat is immers die mensen hun beroep :!:
we weten allemaal wel wat wel en niet mag,of kan :wink: en dat weten die met de blauwe petten ook heel goed :!:
a-sociaal gedrag word echt niet gewaardeerd,niet door die met de blauwe petten,maar ook niet door ons :wink:

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#46 Bericht door Enzo-tvdzijden » 08 okt 2011, 13:56

Warmte kanon in de buitentent. Kom je vanzelf langs met je Kreidler. Dan warmt de achterkant ook op.

Enzo

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#47 Bericht door gebben » 08 okt 2011, 16:32

Enzo-tvdzijden schreef:Warmte kanon in de buitentent. Kom je vanzelf langs met je Kreidler. Dan warmt de achterkant ook op.

Enzo
voor diegene die meent dat de achterkant warm dient te zijn kan ik een gasbrander regelen,had ik al vermeld :wink:
verder maken we ( ik begrijp je goede bedoelingen enzo :thumbleft ) er geen verwennerij van en gaat het net als andere jaren :wink:

P.S.............. er was vorig jaar maar eentje die de hele bromtol voor de run MOEST opwarmen in de winkel,maar die had zijn koelvloeistof bevroren :lol: :wink: he...jan :wink:
zomers is water geen probleem :lol: :wink:
Laatst gewijzigd door gebben op 08 okt 2011, 16:45, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60282
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#48 Bericht door Enzo-tvdzijden » 08 okt 2011, 16:37

Langer de tijd nemen op de bank. Dan warmt hij ook vanzelf op. :wink:

Enzo

gebben
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#49 Bericht door gebben » 08 okt 2011, 16:42

Enzo-tvdzijden schreef:Langer de tijd nemen op de bank. Dan warmt hij ook vanzelf op. :wink:

Enzo
dat heb je goed enzo :wink:
maar gezien de aanloop en de aanvoer van liefhebbers die even willen ,,banken,, is dat niet te doen,dan is de dag veels te kort en we willen toch graag iedereen die komt ook op de bank zetten,want daar komt men voor :wink:
een tent plaatsen van ca 75 meter lang is ook geen optie :shock:
martin laat wel altijd even de band droog rijden op de bank,zodat de slip weg is,en een ieder kan de band in de tent voor de deur droog wrijven en indien men dit nodig acht droogstoken en opwarmen met de bewuste brander :wink:

Gebruikersavatar
kreidler rmx
Berichten: 649
Lid geworden op: 07 sep 2009, 11:10
Locatie: In de tank van mijn dappie
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0
Contacteer:

Re: Donderdag 29-12-2011 - definitieve datum S&S kreidlerdag

#50 Bericht door kreidler rmx » 09 okt 2011, 18:54

wil jij de appie niet kopen jacob, voor onderdelen voor je sintesi :twisted:


Heb nog wel een bobine voor je, mag je zo hebben voor je aprilia.. moeilijk te krijgen van amal ontsteking... neem ik dan wel mee.... kom je wel tegen... oppergasgever :mrgreen:

of moet ik hem aankomende week even bij egbert neerleggen, moet toch nog tandwielset bestellen ? :wink:

Plaats reactie