kreidler florett gt 1967
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: kreidler florett gt 1967
Ja, duidelijk te zien op de foto. Komt uit de dikke zwarte kous en gaat via de kroonstrip in je koplamp naar de kroostrip boven je blok
Enzo
Enzo
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
jup dat klopt bij mij, maar dat kabeltje dat aan de bout in de hondekop zit gaat naar de lampsocket??Enzo-tvdzijden schreef:Ja, duidelijk te zien op de foto. Komt uit de dikke zwarte kous en gaat via de kroonstrip in je koplamp naar de kroostrip boven je blok
Enzo
daar is bij mij geen aansluiting voor?
en wat is het nut eigenlijk?
Robbe
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: kreidler florett gt 1967
Dat is je massa voor de voorlamp (rood of wit). Nu nog een draad van je lamp of je lamphouder naar je frame of blok. Zonder dat draadje geen licht.Robbe G. schreef:jup dat klopt bij mij, maar dat kabeltje dat aan de bout in de hondekop zit gaat naar de lampsocket??Enzo-tvdzijden schreef:Ja, duidelijk te zien op de foto. Komt uit de dikke zwarte kous en gaat via de kroonstrip in je koplamp naar de kroostrip boven je blok
Enzo
daar is bij mij geen aansluiting voor?
en wat is het nut eigenlijk?
Robbe
Enzo
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
oow, ik zie nu ook net een klein lipje in de houder. als ik daar een stekkertje opschuif van de massakabel naar de centrale bout in de hondekop en ik doe aan die bout ook nog een massakabel naar de tank bevestiging oid (frame) dan zou het goed moeten zijn?Enzo-tvdzijden schreef:Dat is je massa voor de voorlamp (rood of wit). Nu nog een draad van je lamp of je lamphouder naar je frame of blok. Zonder dat draadje geen licht.Robbe G. schreef:jup dat klopt bij mij, maar dat kabeltje dat aan de bout in de hondekop zit gaat naar de lampsocket??Enzo-tvdzijden schreef:Ja, duidelijk te zien op de foto. Komt uit de dikke zwarte kous en gaat via de kroonstrip in je koplamp naar de kroostrip boven je blok
Enzo
daar is bij mij geen aansluiting voor?
en wat is het nut eigenlijk?
Robbe
Enzo
Robbe
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
nu kwam ik er weer achter dat mijn voorrem eigenlijk net hard genoeg meer remt.
dus niet erg remschoenen opnieuw laten beleggen.
ik wou dus mijn achterste ook maar in een keer laten doen maaar..
mijn trommel is ingesleten :s
nu is mijn vraag: als ik het zo laat gaan mijn blokken dan zeer snel slijten of zullen ze op verloop van tijd wel sneller slijten maar niet extreem?
ik heb ook al gelezen over uitdraaien maar dan werd de harde laag te dun en moest er een nieuwe ring in. wat weer veel werk kost.
wat is volgens jullie de beste oplossing?
het begint namelijk serieus te kriebelen met dat weer hier in belgië!!
Robbe
dus niet erg remschoenen opnieuw laten beleggen.
ik wou dus mijn achterste ook maar in een keer laten doen maaar..
mijn trommel is ingesleten :s
nu is mijn vraag: als ik het zo laat gaan mijn blokken dan zeer snel slijten of zullen ze op verloop van tijd wel sneller slijten maar niet extreem?
ik heb ook al gelezen over uitdraaien maar dan werd de harde laag te dun en moest er een nieuwe ring in. wat weer veel werk kost.
wat is volgens jullie de beste oplossing?
het begint namelijk serieus te kriebelen met dat weer hier in belgië!!
Robbe
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: kreidler florett gt 1967
Nieuwe remdelen op een trommel met groeven gaat nooit goed remmen meer.
Beter is even de trommel (er zijn mensen die het gehele wiel in kunnen spannen) uit te laten draaien op een draaibank.
Enzo
Beter is even de trommel (er zijn mensen die het gehele wiel in kunnen spannen) uit te laten draaien op een draaibank.
Enzo
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
maar hoe zit het dan met de dikte van de harde laag?Enzo-tvdzijden schreef:Nieuwe remdelen op een trommel met groeven gaat nooit goed remmen meer.
Beter is even de trommel (er zijn mensen die het gehele wiel in kunnen spannen) uit te laten draaien op een draaibank.
Enzo
heb ergens gelezen dat als je een wiel uitdraait je na ong 2jaar hetzelfde probleem hebt?
Robbe
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: kreidler florett gt 1967
Hoe kom je aan die wijsheid?
Natuurlijk moet de geklonken ring dik genoeg zijn om een snuifje uit te draaien
Maar eenmaal rond heeft hij weer dezelfde uitgangsbasis als een nieuwe naaf
Een nieuwe stalen ring in maken kan ook nog. Maar dat is specialistenwerk en heeft zijn prijs.
Dan kun je beter naar een goede gebruikte op zoek gaan.
Enzo
Natuurlijk moet de geklonken ring dik genoeg zijn om een snuifje uit te draaien
Maar eenmaal rond heeft hij weer dezelfde uitgangsbasis als een nieuwe naaf
Een nieuwe stalen ring in maken kan ook nog. Maar dat is specialistenwerk en heeft zijn prijs.
Dan kun je beter naar een goede gebruikte op zoek gaan.
Enzo
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
ik zie nu wel net dat de topic waar ik het had gelezen over onrondheid ging en niet over slijtage..Enzo-tvdzijden schreef:Hoe kom je aan die wijsheid?
Natuurlijk moet de geklonken ring dik genoeg zijn om een snuifje uit te draaien
Maar eenmaal rond heeft hij weer dezelfde uitgangsbasis als een nieuwe naaf
Een nieuwe stalen ring in maken kan ook nog. Maar dat is specialistenwerk en heeft zijn prijs.
Dan kun je beter naar een goede gebruikte op zoek gaan.
Enzo
maar uitdraaien blijft hetzelfde toch?
viewtopic.php?f=4&t=37756&hilit=wiel+uitdraaien" onclick="window.open(this.href);return false;
zie de reactie van wietse.
Robbe
- kreidler844
- Berichten: 5551
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 241 keren
- Contacteer:
Re: kreidler florett gt 1967
Dat gaat over een wiel waar corrosie tussen het aluminium en de gietstalen trommel zit, die corrosie zet 7 keer uit t.o.v. het normale Aluminium, dus ontstaat er een bult aan de binnenkant die weer terugkomt na een periode.Robbe G. schreef:ik zie nu wel net dat de topic waar ik het had gelezen over onrondheid ging en niet over slijtage..Enzo-tvdzijden schreef:Hoe kom je aan die wijsheid?
Natuurlijk moet de geklonken ring dik genoeg zijn om een snuifje uit te draaien
Maar eenmaal rond heeft hij weer dezelfde uitgangsbasis als een nieuwe naaf
Een nieuwe stalen ring in maken kan ook nog. Maar dat is specialistenwerk en heeft zijn prijs.
Dan kun je beter naar een goede gebruikte op zoek gaan.
Enzo
maar uitdraaien blijft hetzelfde toch?
viewtopic.php?f=4&t=37756&hilit=wiel+uitdraaien" onclick="window.open(this.href);return false;
zie de reactie van wietse.
Robbe
Jouw geval is anders.
Wietse
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
weer niet goed gelezen precies excuses.kreidler844 schreef:Dat gaat over een wiel waar corrosie tussen het aluminium en de gietstalen trommel zit, die corrosie zet 7 keer uit t.o.v. het normale Aluminium, dus ontstaat er een bult aan de binnenkant die weer terugkomt na een periode.Robbe G. schreef:ik zie nu wel net dat de topic waar ik het had gelezen over onrondheid ging en niet over slijtage..Enzo-tvdzijden schreef:Hoe kom je aan die wijsheid?
Natuurlijk moet de geklonken ring dik genoeg zijn om een snuifje uit te draaien
Maar eenmaal rond heeft hij weer dezelfde uitgangsbasis als een nieuwe naaf
Een nieuwe stalen ring in maken kan ook nog. Maar dat is specialistenwerk en heeft zijn prijs.
Dan kun je beter naar een goede gebruikte op zoek gaan.
Enzo
maar uitdraaien blijft hetzelfde toch?
viewtopic.php?f=4&t=37756&hilit=wiel+uitdraaien" onclick="window.open(this.href);return false;
zie de reactie van wietse.
Robbe
Jouw geval is anders.
Wietse
ik ga het ook maar direct aan jou vragen: hoe kan ik zien of meten hoe dik mijn ring nog is?
en met die groeven hoeveel zou er dan ong uitgedraaid moeten worden?
Robbe
- kreidler844
- Berichten: 5551
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 241 keren
- Contacteer:
Re: kreidler florett gt 1967
ik zie nu wel net dat de topic waar ik het had gelezen over onrondheid ging en niet over slijtage..
maar uitdraaien blijft hetzelfde toch?
viewtopic.php?f=4&t=37756&hilit=wiel+uitdraaien" onclick="window.open(this.href);return false;
zie de reactie van wietse.
Robbe[/quote]
Dat gaat over een wiel waar corrosie tussen het aluminium en de gietstalen trommel zit, die corrosie zet 7 keer uit t.o.v. het normale Aluminium, dus ontstaat er een bult aan de binnenkant die weer terugkomt na een periode.
Jouw geval is anders.
Wietse[/quote]
weer niet goed gelezen precies excuses.
ik ga het ook maar direct aan jou vragen: hoe kan ik zien of meten hoe dik mijn ring nog is?
en met die groeven hoeveel zou er dan ong uitgedraaid moeten worden?
Robbe[/quote]
Zo te zien is dat met een halve mm wel klaar, maar deze heeft al wat beleeft zo te zien en daardoor is de ring waarschijnlijk aan de dunne kant.
Als ik het zo goed bekijk dan zou ik er helemaal niets uitdraaien, het is je achterrem en die hoeft maar 20 tot 30 % van je remvermogen te genereren.
Dus als 't niet hobbelt of schokt gewoon monteren en proberen volgens mij kan het zo nog prima.
Wietse
maar uitdraaien blijft hetzelfde toch?
viewtopic.php?f=4&t=37756&hilit=wiel+uitdraaien" onclick="window.open(this.href);return false;
zie de reactie van wietse.
Robbe[/quote]
Dat gaat over een wiel waar corrosie tussen het aluminium en de gietstalen trommel zit, die corrosie zet 7 keer uit t.o.v. het normale Aluminium, dus ontstaat er een bult aan de binnenkant die weer terugkomt na een periode.
Jouw geval is anders.
Wietse[/quote]
weer niet goed gelezen precies excuses.
ik ga het ook maar direct aan jou vragen: hoe kan ik zien of meten hoe dik mijn ring nog is?
en met die groeven hoeveel zou er dan ong uitgedraaid moeten worden?
Robbe[/quote]
Zo te zien is dat met een halve mm wel klaar, maar deze heeft al wat beleeft zo te zien en daardoor is de ring waarschijnlijk aan de dunne kant.
Als ik het zo goed bekijk dan zou ik er helemaal niets uitdraaien, het is je achterrem en die hoeft maar 20 tot 30 % van je remvermogen te genereren.
Dus als 't niet hobbelt of schokt gewoon monteren en proberen volgens mij kan het zo nog prima.
Wietse
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
Dat gaat over een wiel waar corrosie tussen het aluminium en de gietstalen trommel zit, die corrosie zet 7 keer uit t.o.v. het normale Aluminium, dus ontstaat er een bult aan de binnenkant die weer terugkomt na een periode.kreidler844 schreef:ik zie nu wel net dat de topic waar ik het had gelezen over onrondheid ging en niet over slijtage..
maar uitdraaien blijft hetzelfde toch?
viewtopic.php?f=4&t=37756&hilit=wiel+uitdraaien" onclick="window.open(this.href);return false;
zie de reactie van wietse.
Robbe
Jouw geval is anders.
Wietse[/quote]
weer niet goed gelezen precies excuses.
ik ga het ook maar direct aan jou vragen: hoe kan ik zien of meten hoe dik mijn ring nog is?
en met die groeven hoeveel zou er dan ong uitgedraaid moeten worden?
Robbe[/quote]
Zo te zien is dat met een halve mm wel klaar, maar deze heeft al wat beleeft zo te zien en daardoor is de ring waarschijnlijk aan de dunne kant.
Als ik het zo goed bekijk dan zou ik er helemaal niets uitdraaien, het is je achterrem en die hoeft maar 20 tot 30 % van je remvermogen te genereren.
Dus als 't niet hobbelt of schokt gewoon monteren en proberen volgens mij kan het zo nog prima.
Wietse[/quote]
leuk om het toch met meer zekerheid te horen.
we dachten het hier ook wel, dat het in het begin niet goed ging remmen maar dat na een tijdje de remblokken de vorm van de naaf zouden aannemen en het dan goed genoeg zou zijn.
en het is niet dat ik 70-80 km/u ga rijden met m'n 3bakkie dus
ik ga ze toch opnieuw laten beleggen denk ik
bedankt voor het advies
Robbe
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
als ik mijn achterwiel wil monteren krijg ik mijn remanker er bijna niet tussen..
is er een manier voor?
vorige keer hebben we de achterbrug uitelkaar gedrukt met een spanner.
Robbe
is er een manier voor?
vorige keer hebben we de achterbrug uitelkaar gedrukt met een spanner.
Robbe
- kreidler844
- Berichten: 5551
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 241 keren
- Contacteer:
Re: kreidler florett gt 1967
Als het goed is past het er zonder veel moeite zo tussen.Robbe G. schreef:als ik mijn achterwiel wil monteren krijg ik mijn remanker er bijna niet tussen..
is er een manier voor?
vorige keer hebben we de achterbrug uitelkaar gedrukt met een spanner.
Robbe
Wat is de afstand tussen de achterbrug?
Wietse
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
de afstand is grofweg 14cmkreidler844 schreef:Als het goed is past het er zonder veel moeite zo tussen.Robbe G. schreef:als ik mijn achterwiel wil monteren krijg ik mijn remanker er bijna niet tussen..
is er een manier voor?
vorige keer hebben we de achterbrug uitelkaar gedrukt met een spanner.
Robbe
Wat is de afstand tussen de achterbrug?
Wietse
ik kom niet zo heel veel plaats te kort maar het is de manier om hem ertussen te krijgen.
dus het rond gedeelte voor de as krijgen en tegelijkertijd de verdikking in de remklok krijgen.
Robbe
- kreidler844
- Berichten: 5551
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 241 keren
- Contacteer:
Re: kreidler florett gt 1967
Het "anker" kun je er schuin van boven tussen schuiven en daarna duw je het rechtstandig naar voren in de sleuven totdat de as er door kan.
Het is een trucje maar als je hem eenmaal doorhebt heel eenvoudig.
Wietse
Het is een trucje maar als je hem eenmaal doorhebt heel eenvoudig.
Wietse
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
nog bedankt voor het trucje trouwens!kreidler844 schreef:Het "anker" kun je er schuin van boven tussen schuiven en daarna duw je het rechtstandig naar voren in de sleuven totdat de as er door kan.
Het is een trucje maar als je hem eenmaal doorhebt heel eenvoudig.
Wietse
het is op een of ander manier toch gelukt, juist of niet
Robbe
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
ik ga jullie weer lastig vallen met wat vragen
dat mijn voorrem niet remde en mijn achterrem was ingesleten wisten jullie al..
de 'harde laag' in mijn voorrem ziet er stukken beter uit dan in mijn achterste wat natuurlijk al positief is. de schoenen die er nu in zitten daar is de laag op het dikste punt nog 3mm.
als ik nu een set nieuwe schoenen koop bv op kp kan je dan zeker zijn dat het geheel goed gaat remmen? want hoe dik de belegging is staat er nl niet bij? en ze zijn ook niet bepaald goedkoop.
bij de lokale autozaak kost het opnieuw beleggen rond de 50€ per paar.. maar dan kan je wel de dikte kiezen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
zit in een 15mm carburateur een gasschuifdeksel pakking? bij zat er niets tussen ook geen spoor van resten ofzoiets. maar op kp zijn ze wel te koop en in de onderdeel boek staan ze ook in.
richting afstelling: er zit nu een sproeier maat 74 in. alles is hetzelfde gebleven van wat erop zat. cilinder is juist dezelfde. luchtfilter, carbu en spruitstuk ook, alleen uitlaat is vervangen door (waarschijnlijk namaak) één in betere staat.
zouden jullie nog andere maten kopen voor de afstelling? een 72 heb ik nog maar ik denk dat ik niet kleiner moet gaan. als ik op kp ga kijken bv. vindt ik ze ongelooflijk duur.. 4.50€ per stuk! daarom dat ik het even vraag.
heeft het vlotterpennetje een bepaalde richting om het eruit te tikken? ik zat namelijk tegen de rand van huis waardoor deze een beetje krom staat nu..
wat een hoop tekst, ik hoop dat jullie er iets van kunne maken
Robbe
dat mijn voorrem niet remde en mijn achterrem was ingesleten wisten jullie al..
de 'harde laag' in mijn voorrem ziet er stukken beter uit dan in mijn achterste wat natuurlijk al positief is. de schoenen die er nu in zitten daar is de laag op het dikste punt nog 3mm.
als ik nu een set nieuwe schoenen koop bv op kp kan je dan zeker zijn dat het geheel goed gaat remmen? want hoe dik de belegging is staat er nl niet bij? en ze zijn ook niet bepaald goedkoop.
bij de lokale autozaak kost het opnieuw beleggen rond de 50€ per paar.. maar dan kan je wel de dikte kiezen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
zit in een 15mm carburateur een gasschuifdeksel pakking? bij zat er niets tussen ook geen spoor van resten ofzoiets. maar op kp zijn ze wel te koop en in de onderdeel boek staan ze ook in.
richting afstelling: er zit nu een sproeier maat 74 in. alles is hetzelfde gebleven van wat erop zat. cilinder is juist dezelfde. luchtfilter, carbu en spruitstuk ook, alleen uitlaat is vervangen door (waarschijnlijk namaak) één in betere staat.
zouden jullie nog andere maten kopen voor de afstelling? een 72 heb ik nog maar ik denk dat ik niet kleiner moet gaan. als ik op kp ga kijken bv. vindt ik ze ongelooflijk duur.. 4.50€ per stuk! daarom dat ik het even vraag.
heeft het vlotterpennetje een bepaalde richting om het eruit te tikken? ik zat namelijk tegen de rand van huis waardoor deze een beetje krom staat nu..
wat een hoop tekst, ik hoop dat jullie er iets van kunne maken
Robbe
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60433
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 970 keren
- Ontvangen waarderingen: 2291 keren
Re: kreidler florett gt 1967
Ja dusRobbe G. schreef:zit in een 15mm carburateur een gasschuifdeksel pakking? bij zat er niets tussen ook geen spoor van resten ofzoiets. maar op kp zijn ze wel te koop en in de onderdeel boek staan ze ook in.
Robbe
Enzo
-
- Berichten: 189
- Lid geworden op: 05 jan 2011, 21:47
- Locatie: belgië
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
oké dat weten we dus al, nu de rest nog!Enzo-tvdzijden schreef:Ja dusRobbe G. schreef:zit in een 15mm carburateur een gasschuifdeksel pakking? bij zat er niets tussen ook geen spoor van resten ofzoiets. maar op kp zijn ze wel te koop en in de onderdeel boek staan ze ook in.
Robbe
Enzo
Robbe
- Mach4
- Berichten: 2003
- Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:16
- Gegeven waarderingen: 0
- Ontvangen waarderingen: 1 keer
Re: kreidler florett gt 1967
Je zal het moeten uitproberen,en dan altijd aan de rijke kant beginnen met afstellen,dus een grote sproeier
en zo steeds kleiner tot de motor goed loopt en de bougie de juiste kleur heeft,een alternatief is de Kreidler
op de testbank zetten ,dan weet je zeker of de afstelling goed is.
Wat het vlotterpennetje betreft,dat moet er redelijk makkelijk uit kunnen,heb je zo veel weerstand dat je dingen gaat
indeuken of afbreken probeer het dan de andere kant op ,lukt het dan nog niet forceer dan de boel niet want dan kan
je de carburateur weggooien.
en zo steeds kleiner tot de motor goed loopt en de bougie de juiste kleur heeft,een alternatief is de Kreidler
op de testbank zetten ,dan weet je zeker of de afstelling goed is.
Wat het vlotterpennetje betreft,dat moet er redelijk makkelijk uit kunnen,heb je zo veel weerstand dat je dingen gaat
indeuken of afbreken probeer het dan de andere kant op ,lukt het dan nog niet forceer dan de boel niet want dan kan
je de carburateur weggooien.
Laatst gewijzigd door Mach4 op 01 apr 2012, 01:54, 2 keer totaal gewijzigd.