8e Flitschgas Kreidler Eifeltour 02.-03. Juli 2016 Lambertsberg (D)

Moderator: Eifelyeti

Bericht
Auteur
Gebruikersavatar
laserfritz
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 okt 2014, 21:57
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#326 Bericht door laserfritz » 04 jul 2016, 22:27

Hallo Freunde,

ich denke wenn man sich die Videos von Sonntag und Samstag anschaut ist gut zu erkennen das wir eine wunderschöne Tour mit der schnellen RS Gruppe hatten. Landschaftlich als auch von der Strecke sehr anspruchsvoll für einen schnellen Ritt auf der Kreidler :D
Das ganze mit coolen Leuten und Klasse Fahreren. Die Ihre Kreidler beherschen. Zumindest solange der Asphalt trocken ist :shock: .
Für mich Persönlich war es am Samstag eine Ehre euch ein wenig durch meine Heimat führen zu dürfen.
Sonntag hat Uwe euch dann auch mit zügiger Fahrweise auf trapp gehalten. Alles in allem also ein Top Wochenende. :clap
Hat mich gefreut mit euch Fahren zu dürfen.
Gruß aus Deutschland
Laserfritz ( Stefan )
Ich hoffe der Übersetzer macht das nun richtig :roll:
Hallo vrienden ,

Ik denk dat wanneer de video van zondag en zaterdag tot goed om te zien dat we hadden een geweldige tour met de snelle RS -groep kijken . Landschappelijke en naast de baan zeer uitdagend voor een snelle rit op de Kreidler : D
Het geheel met leuke mensen en klasse Fahreren . Haar Kreidler beherschen . Ten minste zolang het asfalt droog : shock :.
Voor mij persoonlijk was het in staat zijn om je een beetje van mijn huis op zaterdag geëerd te brengen .
Zondag Uwe heeft dan je bleef met snelheidsovertredingen rijden op trapp . Dus al met al een top weekend. : clap
Heeft om te mogen was blij met u rijden .
Greetings from Germany
Laser Fritz ( Stefan )

Gebruikersavatar
GerritjanS
Berichten: 1545
Lid geworden op: 15 mei 2007, 20:45
Locatie: Goor
Gegeven waarderingen: 6 keren
Ontvangen waarderingen: 25 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#327 Bericht door GerritjanS » 04 jul 2016, 22:51

Hallo allemaal
Wij zijn maandag middag ook weer thuis gekomen
Martin en ik hebben weer een voortreffelijk weekend gehad
Martin was er voor de eerste keer bij met zijn foute kreidler, zuignap [-X
Volgend jaar wel op de goede kreid [-o<
We waren vrijdag al optijd op lokatie en hebben na inchekken en koffie
De omgeving alvast verkend en ruim 60-70 km weggetrapt
Tis wel even wennen dat eifelrijden maar als je eenmaal de smaak tepakken hebt
Gaat het super, niet te vergelijken met hier in nederland
Zaterdag met peter in de bromgroep meegeweest en mooie kilometers weggetrapt
Ok zondag met deze groep meegeweest
Ondanks dat de snelheid niet erg hoog lag toch fijn gereden
Volgend jaar maar ens de rsgroep proberen [-o<
Nadat zondag de meesten al richting huis waren vertrokken
Hebben martin en ik bijgetankt en nog een route gereden
Weer was gunstig enmooi droog dus konden we de snelheid wat hoger gooien
Stukken gereden waar we makelijk de 100 kmh aantikten :roll:
daar ergens wat gegeten en daarna weer terug naar Lambertsberg
Tijdens de kreidlermeeting, ergens in ....?
Kreeg ik nog een serieuse koper voor mijn mustang, zal me benieuwen of hij nog contact op gaat nemen [-o<

Wij willen iedereen bedanken voor de gezelligheid die dagen
Ook de organisatoren allen superbedankt
Speciaal voor peter, hij heeft weer mooie routes gemaakt :clap :clap :clap
Roman hebben we wel gemist, maar die wensen we beterschap
Op naar de volgende tour waar we zeker weer aanwezig zullen zijn
Martin en gerritjan

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#328 Bericht door Zatopek » 05 jul 2016, 10:12

Prachtige filmpjes van de zaterdag en zondag tour van de snelle groep. T*ering, wat lopen die orgels allemaal supergoed. Zou willen dat die van mij zo liep. Echt geweldig!

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10275
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 332 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#329 Bericht door Andy » 05 jul 2016, 12:49

Ik ben ook weer bij me positieven. Wat en geweldig weekend :clap Blijft een leuke happening, elk jaar weer.
En net dat duitsland tegen italie moesten was een goede aanvulling op de zaterdag avond.
Daarna was het feest kompleet de dames waren erg in goede doen en daar maakte Hugo graag "misbruik" van.

Het rijden in de omgeving was een ook feest op zicht, mooie brede overzichtelijke wegen met af en toe een scherpe bocht.
Met Uwe en Stefan voorrijders dat ging veilig en ook knoerthard op zijn tijd. De machientjes liepen allemaal als vergif. Kreid van Hardy leek mij wat beter afgesteld dan vorig jaar, reed met gemak ons voorbij.
Is ook terug goed te zien in de filmpjes onderweg.

Zondag afsluit rit gereden, had graag weer met z'n allen ff wat gaan eten zoals vorig jaar.
Kun je ook weer netjes iedereen een handje geven en een goede rit naar huis toewensen.

Iedereen bedankt voor de gezellige tijd en in het bijzonder de organisatie en alle betrokkenen achter de schermen.

Wat mij betreft gaat dit door tot de lengte van jaren. :rs

Andy,

Gebruikersavatar
Enzo-tvdzijden
Expert
Berichten: 60281
Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
Gegeven waarderingen: 951 keren
Ontvangen waarderingen: 2254 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#330 Bericht door Enzo-tvdzijden » 05 jul 2016, 17:44

Zaterdag snelle RS

[youtube]j6Bc0S0MlRw[/youtube]

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#331 Bericht door nozems » 05 jul 2016, 20:36

De Kreidler van Hardy loopt echt goed ja, hij was de enige die echt nog gas over had als wij al volgas reden, en bij weinig toeren! Er zijn volgens mij wat aanpassingen gedaan aan de uitlaat Andy, genieten om terug te zien:)

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9264
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 921 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#332 Bericht door Eifelyeti » 06 jul 2016, 18:14

Hallo,

ich hoffe ihr hattet alle ein gutes Wochenende.
Manche haben den Respekt vor der Eifel verloren. Ich denke die Ereignisse haben das wieder bei euch zurück gebracht. :wink:
Auch finde ich nicht gut, dass manche Fahrer mit schlechtem Material zur Tour kommen. Denn durch ihre Faulheit müssen 10 Fahrer warten und der Vorfahrer hat dann auch mehr Arbeit, weil er seine mit viel ausgearbeitete Tour ümstellen muss.
Es kann immer mal was kaputt gehen wie der Vastlooper, aber die Schäden die aufgetreten sind am vergangenen Wochenende, waren auch schon vorher zu finden......wenn man dann mal vor der Tour alles checkt... :wink:
Auch wird nicht mehr zu Beginn der Tour wegen leerem Tank an eine Tankstelle gefahren. Sowas macht man vor der Tour, bitte.....

Das ist eine klare Ansage für euch von mir!!!



Für die Teilnehmer, die nicht gekommen sind, das Hotel nicht benachrichtigt haben und auch mich nicht, werden keine Startberechtigung mehr für eine weitere Eifeltour von mir bekommen. Denn solche Leute, egal ob NL oder D, haben unsere Arbeit nicht verdient.

Ich denke diese Fahrer die ich meine, wissen das sie damit gemeint sind.

Falls überhaupt nächstes Jahr noch eine Tour gemacht wird, sind Tobi und ich auch wieder dabei.

Grüße,

Yeti


PS: die Nler, die für Italien gejubelt haben beim Elfmeterschießen, haben nächstes Jahr auch PAUSE :lol:

@Andy: nach Schleiden und dem Anhänger nichts gelernt? :wink:

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#333 Bericht door Zatopek » 06 jul 2016, 18:44

Roman, du hast 100 % recht :clap Ich schicke dich später noch ein PM.

Gebruikersavatar
pascal
Berichten: 2888
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:34
Locatie: Vlak bij Lochem
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#334 Bericht door pascal » 06 jul 2016, 19:04

Zatopek schreef:Roman, du hast 100 % recht :clap Ich schicke dich später noch ein PM.

Jij juichde voor italie Jilles...

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#335 Bericht door Zatopek » 06 jul 2016, 19:22

pascal schreef:
Zatopek schreef:Roman, du hast 100 % recht :clap Ich schicke dich später noch ein PM.

Jij juichde voor italie Jilles...
Klopt, blijf ik ook doen als ze tegen Duitsland spelen. Morgen ben ik wel voor Deutschland, ben niet zo op die Fransen......

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9264
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 921 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#336 Bericht door Eifelyeti » 06 jul 2016, 22:15

Zatopek schreef:Klopt, blijf ik ook doen als ze tegen Duitsland spelen. Morgen ben ik wel voor Deutschland, ben niet zo op die Fransen......
chiao Jilles .... =;

:wink:

Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5509
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#337 Bericht door kreidler844 » 08 jul 2016, 14:26

Eifelyeti schreef:Hallo,

ich hoffe ihr hattet alle ein gutes Wochenende.
Manche haben den Respekt vor der Eifel verloren. Ich denke die Ereignisse haben das wieder bei euch zurück gebracht. :wink:
Auch finde ich nicht gut, dass manche Fahrer mit schlechtem Material zur Tour kommen. Denn durch ihre Faulheit müssen 10 Fahrer warten und der Vorfahrer hat dann auch mehr Arbeit, weil er seine mit viel ausgearbeitete Tour ümstellen muss.
Es kann immer mal was kaputt gehen wie der Vastlooper, aber die Schäden die aufgetreten sind am vergangenen Wochenende, waren auch schon vorher zu finden......wenn man dann mal vor der Tour alles checkt... :wink:
Auch wird nicht mehr zu Beginn der Tour wegen leerem Tank an eine Tankstelle gefahren. Sowas macht man vor der Tour, bitte.....

Das ist eine klare Ansage für euch von mir!!!



Für die Teilnehmer, die nicht gekommen sind, das Hotel nicht benachrichtigt haben und auch mich nicht, werden keine Startberechtigung mehr für eine weitere Eifeltour von mir bekommen. Denn solche Leute, egal ob NL oder D, haben unsere Arbeit nicht verdient.

Ich denke diese Fahrer die ich meine, wissen das sie damit gemeint sind.

Falls überhaupt nächstes Jahr noch eine Tour gemacht wird, sind Tobi und ich auch wieder dabei.

Grüße,

Yeti


PS: die Nler, die für Italien gejubelt haben beim Elfmeterschießen, haben nächstes Jahr auch PAUSE :lol:

@Andy: nach Schleiden und dem Anhänger nichts gelernt? :wink:
Ach Roman, ich dachte antworte zu erst nicht aber bei diesen: ich hatte in voraus meine rader doch gecheckt und die lager fulten gut an, zogar hatte ich neue reifen montierd dass es von mir aus keine probleme geben sollte. Du warst leider nicht da aber mache bitte keine verurteil ich denke dass passt dir nicht. Du weisst dass ich respect habe fur de Eifel aber ich brauche dass dir nicht zu erklaren... entschuldicht mich.

Viel spass da mit...

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10275
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 332 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#338 Bericht door Andy » 08 jul 2016, 15:07

Andy: nach Schleiden und dem Anhänger nichts gelernt? :wink:

Hallo Roman, wat bedoel je ??? IK heb geen brokken gehad :idea:

Ongeluk of schade aan de brommer kan altijd gebeuren, vooral met een grote groep.
Jij hebt het diverse keren gehad. Zoiets kun je niet voorspellen.

Andy,

Gebruikersavatar
pascal
Berichten: 2888
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:34
Locatie: Vlak bij Lochem
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 0

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#339 Bericht door pascal » 08 jul 2016, 15:23

Beste allemaal.
Heb weer een superweekend in dd eifel gehad.
Olli en rene danke.
Helaas is er altijd voor en na de tour veel gezeur en gedoe.
Daarom heb ik besloten om geen eifeltour meer mee te rijden.
Ik wil me nog even bij iedereen bedanken die alle jaren er ook bij zijn geweest.
Ik laat het hierbij.
Mvg Pascal

Gebruikersavatar
Zatopek
Berichten: 4896
Lid geworden op: 08 feb 2005, 11:26
Locatie: Egelze, diep in het zuiden
Gegeven waarderingen: 1 keer
Ontvangen waarderingen: 9 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#340 Bericht door Zatopek » 08 jul 2016, 16:50

Mensen mensen of is het kinderen kinderen :roll: ..... Niet zo overgevoelig reageren. Laat ik eerst dit zeggen, een bekend spreekwoord : "wie de schoen past die trekke hem aan" :wink: Wij hebben elk jaar een geweldig weekend, alle lof naar onze Duitse vrienden. Ze maken er een hoop werk van, ik denk wel eens veel TE veel. Als ik allemaal hoor hoeveel kilometer er is voorgereden met de verschillende routes dan denk ik "hoeveel kost dat allemaal aan benzine". Wil ik graag aan meebetalen, hebben wij ook aangekaart met onze groep aan Olli maar hij wilde daar niets van weten. Alle begrip natuurlijk! En dan nog afgezien van de tijd die daar in word gestoken. Mogelijk word dat allemaal wel eens TE veel. Ik begrijp Roman volledig met zijn opmerkingen, inderdaad was hij er niet bij maar als organisator van het eerste uur heeft hij natuurlijk een en ander vernomen van de diverse voorrijders. Roman is direct, ben ik ook, veel beter zo en nogmaals, wie de schoen past die trekke hem aan wat betreft de pechgevallen. Het is inderdaad niet leuk om de geplande routes niet volledig te kunnen rijden door een aantal pechgevallen, balen wij als rijders ook van maar vinden dat minder erg dan de Duitse voorrijder(s). Sommige pechgevallen zijn misschien te vermijden, anderen weer niet. Wat mij betreft, en ik waardeer het meer dan zeer, hoeven die hele uitgebreide routes niet. Ik wil een leuk weekend hebben en voor mij is dat rijden op dat orgel eigenlijk bijzaak. Samen een biertje drinken, slap ouwehoeren, lachen, voetbal kijken, daar ga ik ook voor! Meer dan.... :mrgreen:

Ik wil tot in lengte van jaren naar de Eifel, echter als we elk jaar dat gezeik houden en weer krijgen na afloop (!) dan organiseer ik zelf wel met een select groepje een weekendje Eifel voor een man of 10 hooguit. Nogmaals, dat wil ik niet, niet zo overgevoelig reageren dus en wat onze Duitse vrienden betreft, doe een stapje terug :idea: met het HET TE GOED WILLEN DOEN...... Word zeer gewaardeerd maar we zijn allemaal mensen met verschillende karakters en eigenaardigheden en mogelijk speelt onze landsaard ook een rol. Ook wij willen alles perfect doen maar wij kunnen jullie daarin nooit overtreffen en willen wij ook niet.

Laten we vooral blijven lachen en elkaar wat ruimte geven in het ventileren van meningen en begrip daarvoor.

Tot volgend jaar en jij ook Pascal :)

Eifelyeti
Eifeltour Rijder
Berichten: 9264
Lid geworden op: 19 aug 2008, 21:41
Locatie: Nirvana
Gegeven waarderingen: 921 keren
Ontvangen waarderingen: 764 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#341 Bericht door Eifelyeti » 08 jul 2016, 17:49

Tja, so ist das..

Kritik an andere Menschen zu machen ist einfacher als selbst Kritik zu bekommen und sie an zu nehmen :wink:
das zeigt es hier wieder mal.

Bei über 40 Fahrern gibt es das auch schon mal, dass der eine es nicht mit dem anderen Mann gut kann...
Schlimmer als Weiber.... wirklich....



Von mir aus und Olli aus, mit dem ich eben über die Kritik und die Vorfälle gesprochen habe, können wir das nun lassen.
Dann war es die letzte Eifeltour. :clap

Olli und ich wünschen euch noch viel Spaß mit eurer Kreidler !!!

@ wietse: is alles goed..., ma als een Gaskabel slechte revie is, ook als het KJ geweest is, dan kan ik de kritiekman ook vertellen, dat een lager slechte revisie is.... ma moet fair blijven en neutraal, ma dan kan niet iederen...
ma genoeg, nu geen last meer van

@Maarten, de kan mij de Moderationsrecheten van de Eifeltour trekken en een slot erop :clap :) ....
en please delate my account...


Eifelyeti

Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5509
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#342 Bericht door kreidler844 » 08 jul 2016, 18:24

Kritiek heb ik op niemand van de organisatie Roman, ik ben altijd blij en dankbaar geweest dat we daar mochten rijden, de groep is door mijn kapotte wiellager na 150 km fulle pulle ongeveer een kwartier gestopt en is op aandringen van mij weer doorgereden om de dag af te maken, het had toch geen zin op mij te wachten. Kapotte gaskabel kan ook gewoon gebeuren net als een vastloper, ongeacht de oorzaak van het defect.

Het is mij er veel aan gelegen volgend jaar toch weer in de Eifel te rijden, neem geen overhaaste beslissingen je kunt niet alles hebben.

Der Eifeltour ist deiner tour und so muss es auch bleiben.

Gebruikersavatar
KJ
Berichten: 4833
Lid geworden op: 12 nov 2002, 18:05
Locatie: Onder steen 13
Gegeven waarderingen: 624 keren
Ontvangen waarderingen: 82 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#343 Bericht door KJ » 08 jul 2016, 19:06

Heerlijk weekend gehad, (afgezien van het voetbal maar daar heb ik totaal niets mee :mrgreen: ) geweldig gereden in een heerlijke omgeving, heerlijk gesport met Hugo maar wat een totale afknapper als je dan hier leest.

Dit jaar nog een keer Eifel wat mijzelf (en enkele anderen) betreft :wink:

Eifeltour ist deiner Roman und lass die labeleler und quatschers einfach.

ps. Voor de klagers mbt een kapotte gaskabel; mijn oprechte excuses voor het oponthoud :oops:
Bijlagen
NMFP.jpg
NMFP.jpg (31.09 KiB) 9430 keer bekeken

Gebruikersavatar
midde
Berichten: 858
Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
Locatie: almere
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#344 Bericht door midde » 08 jul 2016, 19:28

Ja, problemen met de kreidler is vervelend zowel voor de rijder als de groep. Ik kan mij voorstellen dat een enig persoon zich daaraan kan irriteren maar dat is ieder zijn eigen ding. Voor mij was dit de eerste Eifeltoer en zou het heel jammer vinden als dit initiatief verdwijnt ik zou er graag meer rijden maar als Roman er klaar mee is is dat zo en daar kan alleen hij zelf een besluit in nemen. Nu kan ik alleen maar hopen dat er nog verandering komt in het besluit te stoppen met deze tour en hopen dat ik mij volgend jaar gewoon weer kan aanmelden. En ik wil nog een keer mijn waardering uitspreken naar een ieder die zich heeft ingezet dit weekend voor mij tot een succes te maken. Voor mij is dit met name de snelle RS groep geweest en Roman. Bedankt.

Gr Thijs

Gebruikersavatar
jamojamo
Berichten: 3730
Lid geworden op: 19 dec 2008, 23:47
Locatie: Beverwijk
Gegeven waarderingen: 348 keren
Ontvangen waarderingen: 191 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#345 Bericht door jamojamo » 08 jul 2016, 23:02

Dankzij de drukke werkzaamheden die ik thuis had aan de keuken heb ik nu pas de tijd om eens rustig te lezen en reageren.
Aan onze duitse vrienden wil ik zeggen dat ik het fantastisch vind dat jullie dit weer hebben willen doen. Ik heb zaterdag echt de mooiste kilometers gereden in mijn leven en dit zal mij altijd bij blijven. Het was voor mij de eerste keer en ik heb genoten van de ontvangst, het kontakt met alle aanwezige Kreidler liefhebbers en de geboden hulp en aandacht na mijn beide valpartijen.
Het was ontzettend gezellig dat die Mannschaft speelde en won! Het bier vloeide rijkelijk maar er werd bijna niemand vervelend.
Ik krijg steeds meer waardering voor Duitsland en haar inwoners. Daar kan men in Nederland nog wat van leren. Omdat ik zondag met een pijnlijke schouder en lies wakker werd heb ik mijn lichaam gespaard voor de keukenverbouwing en heb in de omgeving een stukje gereden en gewandeld. De zondagrust wordt nog echt in ere gehouden en de weinige mensen die je tegenkomt zijn echt aardig.
Ik heb wel een voornemen als volgend jaar er weer zo een tour komt ga ik meer met de organisatoren praten want ik realiseer me nu dat ik me erg op de nederlandse vrienden heb gericht.
Allen bedankt in DE en NL voor een heel fijn weekend.
Sterkte aan vader Jan en zoon Robert met het herstellen van de persoonlijke en materiele schade.
Groetjes,
Eric

Gebruikersavatar
Andy
Berichten: 10275
Lid geworden op: 02 mar 2003, 21:39
Locatie: heemskerk
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 332 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#346 Bericht door Andy » 09 jul 2016, 01:32

Snap het niet helemaal :roll: Volgens mij heeft iedereen "groot en klein, Jilles" enorm genoten.

Er is op beide dagen geen onvertogen woord gevallen en is ook niemand negatief of vervelend geweest.
Iedereen heeft zo zijn eigen kijk op de wereld en verschillende denk wijze zal er altijd zijn.

Of er 20 of 30km minder gereden is door pech gevallen zal mij echt niet storen.

Volgend jaar weer, wat mij betreft.

Andy,

Gebruikersavatar
nozems
Berichten: 10471
Lid geworden op: 04 sep 2003, 22:10
Locatie: het emperisch centrum der RS,en
Gegeven waarderingen: 237 keren
Ontvangen waarderingen: 223 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#347 Bericht door nozems » 09 jul 2016, 11:01

Ik zou het ook betreuren als de Eifeltour niet meer door zou gaan, elk jaar dat ik erbij was geweest heb ik enorm genoten van de tour en de mensen en in het speciaal onze Duitse vrienden die dit prachtige Eifelweekend keer op keer tot een succes weten te maken! Veel respect daarvoor, ik weet dat voor zelfs een simpele toer in de Noordhollandse polder nog aardig tijd gaat kosten, laat staan een evenement op deze schaal!

Kwa materiaal pech vond ik het relatief meevallen, vooral als je bedenkt hoe ermee om word gegaan, vooral in de snelle groep! Ongelukken zit niemand op te wachten maar ook zoiets kan gebeuren, en gelukkig viel het relatief mee en is het goed opgevangen. Ook viel mij op dat er erg beheerst gereden werd in de snelle groep, geen rare inhaalacties o.i.d ik denk ook omdat de meesten al ervaring hadden met het rijden in bergachtig terrein met onoverzichtelijke bochten.

Ook ik kan me geen overtogen woord of wat dan ook herinneren van het eigenlijke weekend, en 'gezeur' vooraf en achteraf houd je toch altijd wel.

Roman denk er nog een paar nachtjes over na, het zou toch een doodzonde zijn als een dergelijk evenement niet meer zou plaatsvinden.

Gebruikersavatar
kreidler844
Berichten: 5509
Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
Locatie: opende
Gegeven waarderingen: 48 keren
Ontvangen waarderingen: 232 keren
Contacteer:

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#348 Bericht door kreidler844 » 09 jul 2016, 18:10

Eigenlijk hebben we allemaal een superweekend gehad, ik heb geen wanklank gehoord.

Gebruikersavatar
Mach4
Berichten: 2003
Lid geworden op: 10 aug 2011, 11:16
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 1 keer

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#349 Bericht door Mach4 » 12 jul 2016, 12:33

Mooie filmpjes 8) ,die RS van Hardy loopt wel erg goed,wat voor set-up rijd hij mee,weet iemand dat?
Hij vliegt er een aantal voorbij alsof ze stilstaan.

Gebruikersavatar
midde
Berichten: 858
Lid geworden op: 04 apr 2009, 17:32
Locatie: almere
Gegeven waarderingen: 0
Ontvangen waarderingen: 18 keren

Re: De 8e Eifeltour op de 2.-3. Juli 2016

#350 Bericht door midde » 12 jul 2016, 12:48

Volgens mij heeft hij boring 48 slag 44. 80cc zeg maar met membraan en kiesler uitlaat.

Gr Thijs

Plaats reactie