Dat ook. Maar de koplamp op het schema is voor.hermanngas schreef: ↑19 jan 2020, 22:52 Moet je wel het verschil tussen voor/achter en links/rechts weten.
Enzo
Dat ook. Maar de koplamp op het schema is voor.hermanngas schreef: ↑19 jan 2020, 22:52 Moet je wel het verschil tussen voor/achter en links/rechts weten.
Plaatje twijfel ik niet over Henk. Maak me gekHenk 3bakvoet schreef: ↑21 jan 2020, 18:49 De originele reclame folder is in de overtuiging altijd leidend.
Oké een hoop werk, maar je hebt nog vele weken.
Esthetisch en in combinatie met de kleur signaal geel, is het niet heel verwonderlijk dat juist deze combinatie voor de folder is gebruikt.
Kijk naar de foto en neem in gedachte de blanke super uitvoering. (gaat hem niet worden hé? )
Interessante Frage, über die ich bisher noch nicht nachgedacht habe.
Enzo-tvdzijden schreef: ↑21 jan 2020, 18:11 Nog zo’n tegenstelling. In de folder een zwarte cilinder. In het onderdelenboek met dempingrubbers (is altijd een blanke) zowel de cilinder als de kop. De Mustang Cross heeft dit set ook op de folderfoto.
On stock een blanke 99 met dempingrubbers.
Dilemma, zwart maken met veel werk of gewoon de blanke er op opzetten.
De ongerestaureerde RS-B modellen 1975 die ik ben tegen gekomen hebben alleen een blanke Super ipv zwart geëloxeerd.
Of hangt het aan de bak. Bij indirect (ook nog in begin loo1975, beide in het onderdelenboek) zwart en direct meteen blank.
Wie weet het ?
Enzo
Anders herum würde es für mich Sinn machen, also Motoren mit direktem Getriebe, weil neuer, mit blankem Zylinder, die alten indirekten Motoren, wie 1973er RS, mit schwarzem Zylinder.
Cilinders sind original und nicht ausgetauschtFlocke schreef: ↑21 jan 2020, 22:52Anders herum würde es für mich Sinn machen, also Motoren mit direktem Getriebe, weil neuer, mit blankem Zylinder, die alten indirekten Motoren, wie 1973er RS, mit schwarzem Zylinder.
Bist Du davon überzeugt, dass die Zylinder bei Deinen Mopeds niemals ausgetauscht wurden ... ?
Gruß
Carsten
Naja, die Prospekte für die 1975er Modelle kamen natürlich Anfang 1975 heraus, und galten dann bis zur nächsten größeren Änderung, also bis 1976. Häufig kommen die Prospekte ja schon im Herbst des Vorjahres heraus.Enzo-tvdzijden schreef: ↑21 jan 2020, 23:11 De RS is gebouwd in juni 1975 en in juli 1975 is hij verkocht.
Folders zijn allemaal van feb of mrt 1975.
Enzo
Michel schreef: ↑21 jan 2020, 23:32Cilinders sind original und nicht ausgetauschtFlocke schreef: ↑21 jan 2020, 22:52Anders herum würde es für mich Sinn machen, also Motoren mit direktem Getriebe, weil neuer, mit blankem Zylinder, die alten indirekten Motoren, wie 1973er RS, mit schwarzem Zylinder.
Bist Du davon überzeugt, dass die Zylinder bei Deinen Mopeds niemals ausgetauscht wurden ... ?
Gruß
Carsten
@enzo, leuk je like bij Carsten zijn opmerking. Ik heb niks omgewisseld Jij komt met 'n vraag of blanke cilinders misschien icm 'n indirecte bak geleverd zouden zijn. Ik geef antwoord/ 'n voorbeeld met foto's. Er staat toch in de folder van 1975 ook geen afbeelding met 'n indirect blok geleverd t/'m 1975 5161116...... Zaten ook op dit model... . Ga maar lekker dromen van je zwarte nos cilinder
Zo lang het bij de gedachte blijft, toch maar even het netwerk aanspreken Tjerry, je weet maar nooit.k ga voor jou bijdrage en advies die de doorslag geven om toch mijn gedachte voort te zetten voor blank.
Ik denk spelt Henk. Zolang ik met de hobby bezig bent heb ik er al naar gezocht. Echt nog nooit voorbij zien komen.Henk 3bakvoet schreef: ↑22 jan 2020, 06:55Zo lang het bij de gedachte blijft, toch maar even het netwerk aanspreken Tjerry, je weet maar nooit.k ga voor jou bijdrage en advies die de doorslag geven om toch mijn gedachte voort te zetten voor blank.
Zwart! echt. de pet heb je al.