Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
- Stephan1978
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 15 aug 2014, 14:53
- Locatie: Huijbergen
- Gegeven waarderingen: 42 keren
- Ontvangen waarderingen: 13 keren
Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Omdat ik lang niet bekend ben met alle geheimen van de eitank en er onherroepelijk vragen zullen rijzen tijdens het onderhoud op de super 4 start ik hierbij een nieuw topic.
Uitgangspunt is een gerestaureerde super 4, vervolgens weinig mee gereden en de laatste 4 jaar complete stilstand. Wel in een droge schuur gestaan want er is amper tot geen roest aan het rijwiel en de gepolijste onderdelen zien er uit of dat gisteren nog gedaan is.
De brommer start en loopt niet.
Ik concentreer me nu vooral op het brandstof systeem
Eerste zaken die ik tegen ben gekomen:
- Toch wat roest en vuiligheid in de tank.
- Brandstofkraan laat niet door in reservestand
- Brandstofslang volledig uitgedroogd.
- Lijkt of er een immi 17 mm carb op zit met immi luchtfilter.
- Er zit wat vervuiling in de carburateur.
Ik zal morgen zoeken naar het motornummer en cilindernummer. Dan kan ik vragen naar de beste sproeiermaat en naaldafstelling voor een goede start van de carb afstelling. Volgens Louis Dörr zou er origineel een 5.2 pk cilinder op moeten zitten.
Voor mij hoeft de brommer niet persé loeihard te gaan als ie maar lekker loopt. Zou een ori 14 mm kunnen werken op zo'n cilinder?
Wat raden jullie aan voor het roestprobleem in de tank?
Alvast bedankt voor de hulp.
Uitgangspunt is een gerestaureerde super 4, vervolgens weinig mee gereden en de laatste 4 jaar complete stilstand. Wel in een droge schuur gestaan want er is amper tot geen roest aan het rijwiel en de gepolijste onderdelen zien er uit of dat gisteren nog gedaan is.
De brommer start en loopt niet.
Ik concentreer me nu vooral op het brandstof systeem
Eerste zaken die ik tegen ben gekomen:
- Toch wat roest en vuiligheid in de tank.
- Brandstofkraan laat niet door in reservestand
- Brandstofslang volledig uitgedroogd.
- Lijkt of er een immi 17 mm carb op zit met immi luchtfilter.
- Er zit wat vervuiling in de carburateur.
Ik zal morgen zoeken naar het motornummer en cilindernummer. Dan kan ik vragen naar de beste sproeiermaat en naaldafstelling voor een goede start van de carb afstelling. Volgens Louis Dörr zou er origineel een 5.2 pk cilinder op moeten zitten.
Voor mij hoeft de brommer niet persé loeihard te gaan als ie maar lekker loopt. Zou een ori 14 mm kunnen werken op zo'n cilinder?
Wat raden jullie aan voor het roestprobleem in de tank?
Alvast bedankt voor de hulp.
- Bijlagen
-
- 20200627_191148.jpg (100.72 KiB) 3614 keer bekeken
-
- 20200627_191114.jpg (89.06 KiB) 3614 keer bekeken
-
- 20200627_191104.jpg (80.65 KiB) 3614 keer bekeken
-
- 20200627_172034.jpg (170.75 KiB) 3614 keer bekeken
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 968 keren
- Ontvangen waarderingen: 2283 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Tank demonteren
kraan er uit draaien en filter schoon maken
citroenzuur er in 24 H
Roest komt ook uit je frame.
Ik zou van binnen tectyleren
Heb je vonk ?
Enzo
kraan er uit draaien en filter schoon maken
citroenzuur er in 24 H
Roest komt ook uit je frame.
Ik zou van binnen tectyleren
Heb je vonk ?
Enzo
- kreidler844
- Berichten: 5550
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 240 keren
- Contacteer:
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
De imitatie 17mm is perfect voor een Super-4.
Cilinder die op een Super-4 hoort is altijd een 4,2 pk.
Cilinder die op een Super-4 hoort is altijd een 4,2 pk.
- vlatro
- Berichten: 2582
- Lid geworden op: 13 mei 2004, 17:54
- Locatie: Balen, België
- Gegeven waarderingen: 392 keren
- Ontvangen waarderingen: 153 keren
- Contacteer:
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Ik heb inmiddels begrepen dat een imitatie bing nooit op kan tegen een originele. Als je geduldig marktplaats en eBay afschuimt kom je wel iets mooi tegen. Zo heb ik het ook gedaan. Vervolgens investeren in kritische onderdelen zoals gasschuif, gasnaald, chokeschuif en hoofdsproeier. Dat werd mij hier aanbevolen.
- kreidler844
- Berichten: 5550
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 240 keren
- Contacteer:
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
De imitatie 17mm kan zeker wel op tegen een gebruikte Bing, loopt perfect op een 4,2.vlatro schreef: ↑27 jun 2020, 20:06 Ik heb inmiddels begrepen dat een imitatie bing nooit op kan tegen een originele. Als je geduldig marktplaats en eBay afschuimt kom je wel iets mooi tegen. Zo heb ik het ook gedaan. Vervolgens investeren in kritische onderdelen zoals gasschuif, gasnaald, chokeschuif en hoofdsproeier. Dat werd mij hier aanbevolen.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 968 keren
- Ontvangen waarderingen: 2283 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
De Bing 1/16/59 is origineel voor een 4,2 pkvlatro schreef: ↑27 jun 2020, 20:06 Ik heb inmiddels begrepen dat een imitatie bing nooit op kan tegen een originele. Als je geduldig marktplaats en eBay afschuimt kom je wel iets mooi tegen. Zo heb ik het ook gedaan. Vervolgens investeren in kritische onderdelen zoals gasschuif, gasnaald, chokeschuif en hoofdsproeier. Dat werd mij hier aanbevolen.
Enzo
- kreidler844
- Berichten: 5550
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 240 keren
- Contacteer:
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Juist! maar de 17mm heeft een voordeel t.o.v. de 16: zitten extra kanaaltjes in voor de acceleratie. Dus ook zeker geen originele sproeierbuis monteren in een imi 17 tenzij je het juiste nummer hebt.Enzo-tvdzijden schreef: ↑27 jun 2020, 20:09De Bing 1/16/59 is origineel voor een 4,2 pkvlatro schreef: ↑27 jun 2020, 20:06 Ik heb inmiddels begrepen dat een imitatie bing nooit op kan tegen een originele. Als je geduldig marktplaats en eBay afschuimt kom je wel iets mooi tegen. Zo heb ik het ook gedaan. Vervolgens investeren in kritische onderdelen zoals gasschuif, gasnaald, chokeschuif en hoofdsproeier. Dat werd mij hier aanbevolen.
Enzo
- Stephan1978
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 15 aug 2014, 14:53
- Locatie: Huijbergen
- Gegeven waarderingen: 42 keren
- Ontvangen waarderingen: 13 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Vonk check ik morgen.Enzo-tvdzijden schreef: ↑27 jun 2020, 19:57 Tank demonteren
kraan er uit draaien en filter schoon maken
citroenzuur er in 24 H
Roest komt ook uit je frame.
Ik zou van binnen tectyleren
Heb je vonk ?
Enzo
Bedoel je roest in de carb vanuit het luchtfilterkanaal? Lijkt me idd een goed idee om te tectyleren. Ik noteer het op de todo list.
Andere zaken die mij opvallen aan de carburateur:
- Er is een klein gaatje geboord aan de onderzijde, draad in getapt en een schroefje ingedraaid. Wat zou hier het doel van zijn?
- Er zit geen filtergaasje achter de slangnippel. Moet die er wel zitten normaal?
- Er zit een sproeier 74 in die misschien origineel zou kunnen zijn.
Stel er zit een 4.2 pk cilinder op, met 17 mm carb en 74 sproeier, zou dat kunnen werken en wat zijn de overige afstellingen? (O.a naald)
- Bijlagen
-
- image.jpg (193.33 KiB) 3590 keer bekeken
-
- image.jpg (178.17 KiB) 3590 keer bekeken
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 968 keren
- Ontvangen waarderingen: 2283 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Sproeier 80 is ori
ja natuurlijk hoort er een zeefje in de pilaar
Bing 1/16/59
HD: 80, Nadeldüse: 2,22, Nadelstellung 3
Enzo
ja natuurlijk hoort er een zeefje in de pilaar
Bing 1/16/59
HD: 80, Nadeldüse: 2,22, Nadelstellung 3
Enzo
- Stephan1978
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 15 aug 2014, 14:53
- Locatie: Huijbergen
- Gegeven waarderingen: 42 keren
- Ontvangen waarderingen: 13 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Bedankt Enzo. Misschien kleinere sproeier vanwege de imi luchtfilter? Om toch een goede mengselverhouding te bewerkstelligen.Enzo-tvdzijden schreef: ↑27 jun 2020, 20:23 Sproeier 80 is ori
ja natuurlijk hoort er een zeefje in de pilaar
Bing 1/16/59
HD: 80, Nadeldüse: 2,22, Nadelstellung 3
Enzo
- vlatro
- Berichten: 2582
- Lid geworden op: 13 mei 2004, 17:54
- Locatie: Balen, België
- Gegeven waarderingen: 392 keren
- Ontvangen waarderingen: 153 keren
- Contacteer:
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Stephan1978 schreef: - Er is een klein gaatje geboord aan de onderzijde, draad in getapt en een schroefje ingedraaid. Wat zou hier het doel van zijn?
Lijkt me bricolage
Laatst gewijzigd door vlatro op 27 jun 2020, 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 968 keren
- Ontvangen waarderingen: 2283 keren
- kreidler844
- Berichten: 5550
- Lid geworden op: 20 aug 2006, 13:41
- Locatie: opende
- Gegeven waarderingen: 49 keren
- Ontvangen waarderingen: 240 keren
- Contacteer:
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Het lijkt er op dat iemand daar originele onderdelen in heeft gezet, dat is niet beter.
De imitatie 17mm heeft geen filtergaasje in de tule.
De imitatie 17mm heeft geen filtergaasje in de tule.
- Stephan1978
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 15 aug 2014, 14:53
- Locatie: Huijbergen
- Gegeven waarderingen: 42 keren
- Ontvangen waarderingen: 13 keren
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 968 keren
- Ontvangen waarderingen: 2283 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Ik koop ze gebruikt op de beurs. Ben je zeker. Als hij niet verroest is heeft hij het eeuwige leven.
Begrijp zo en zo niet waarom iemand deze vernieuwd.
Enzo
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Berichten: 10819
- Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
- Locatie: Koog aan de Zaan
- Gegeven waarderingen: 191 keren
- Ontvangen waarderingen: 574 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Het immi luchtfilter ziet er niet uit als een immi, eerder een originele.
De immi 17mm ziet er niet uit als een immi, eerder een originele aan de koperen vlotter te zien. (of ze hebben de vlotter gewisseld piepschuim voor koper)
Hebben we een vonk?
Krijgt de cilinder benzine?
Waar zit de luchtzeef in de koker, aan de olie op het luchtfilter te zien op de verkeerde plaats. (ik kan het mis hebben)
Een foto van de cilinderkop en de cilinder aub?
De immi 17mm ziet er niet uit als een immi, eerder een originele aan de koperen vlotter te zien. (of ze hebben de vlotter gewisseld piepschuim voor koper)
Hebben we een vonk?
Krijgt de cilinder benzine?
Waar zit de luchtzeef in de koker, aan de olie op het luchtfilter te zien op de verkeerde plaats. (ik kan het mis hebben)
Een foto van de cilinderkop en de cilinder aub?
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 968 keren
- Ontvangen waarderingen: 2283 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Henk
- Bijlagen
-
- 39886AE1-4E77-4EFD-BEB8-EA9969DA6ABD.png (172.15 KiB) 3499 keer bekeken
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Berichten: 10819
- Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
- Locatie: Koog aan de Zaan
- Gegeven waarderingen: 191 keren
- Ontvangen waarderingen: 574 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Als dat het geval is een imitatie, gaan we van boven, naar beneden.
De kraan loopt niet door op de reservestand, (dus loopt wel door op de gewone stand.)
Er komt dus benzine in de vlotterbak. (dat de benzineslang uitgedroogd is doet nu even niet ter zaken)
We hebben benzine.
Vonkt de bougie? nou hebben die dingen wel eens de nare eigenschap dat ze buiten de cilinder vonken en en gemonteerd geen pukkel doen.
We nemen een nieuwe bougie. (Door het verzuipen in het verleden is de huidige stuk gaan we maar eens vanuit)
Imitatie 17mm? niet relevant.
Hij moet gewoon kunnen starten, hoe beroerd ook.
perfect starten en rijden is pas uit te vogelen als je de setup weet. 3.6 - 4.2 - 5.3
Als een wilde alles tegelijk aanpakken is not done, stap voor stap en niet van bok op haverkist.
15mm 16mm 17mm 18mm hij moet gewoon lopen, zelfs met een 10mm. (wel met een ander spruitstuk)
Je krijgt nog vele oplossingen aangereikt, van kortsluiting van je zwarte draad 50 eurocent, tot als je niet oppast een totale revisie van het blok van 800 euro.
Ze maken je knettergek hoor. [-o<
Eerst maar een nieuwe verse bougie om te beginnen.
Een beetje vervuiling en roest in de tank (voor nu niet belangrijk, hij moet eerst eens starten)De brommer start en loopt niet.
Ik concentreer me nu vooral op het brandstof systeem
Eerste zaken die ik tegen ben gekomen:
- Toch wat roest en vuiligheid in de tank.
- Brandstofkraan laat niet door in reservestand
- Brandstofslang volledig uitgedroogd.
- Lijkt of er een immi 17 mm carb op zit met immi luchtfilter.
- Er zit wat vervuiling in de carburateur.
De kraan loopt niet door op de reservestand, (dus loopt wel door op de gewone stand.)
Er komt dus benzine in de vlotterbak. (dat de benzineslang uitgedroogd is doet nu even niet ter zaken)
We hebben benzine.
Vonkt de bougie? nou hebben die dingen wel eens de nare eigenschap dat ze buiten de cilinder vonken en en gemonteerd geen pukkel doen.
We nemen een nieuwe bougie. (Door het verzuipen in het verleden is de huidige stuk gaan we maar eens vanuit)
Imitatie 17mm? niet relevant.
Hij moet gewoon kunnen starten, hoe beroerd ook.
perfect starten en rijden is pas uit te vogelen als je de setup weet. 3.6 - 4.2 - 5.3
Als een wilde alles tegelijk aanpakken is not done, stap voor stap en niet van bok op haverkist.
15mm 16mm 17mm 18mm hij moet gewoon lopen, zelfs met een 10mm. (wel met een ander spruitstuk)
Je krijgt nog vele oplossingen aangereikt, van kortsluiting van je zwarte draad 50 eurocent, tot als je niet oppast een totale revisie van het blok van 800 euro.
Ze maken je knettergek hoor. [-o<
Eerst maar een nieuwe verse bougie om te beginnen.
- Deze gebruikers waarderen Henk 3bakvoet voor dit bericht:
- Gps (16 aug 2022, 12:27)
- Waardering: 9.09%
- Flocke
- Berichten: 3055
- Lid geworden op: 10 apr 2016, 23:09
- Locatie: Teutoburger Wald (D)
- Gegeven waarderingen: 568 keren
- Ontvangen waarderingen: 800 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Wenn sich überhaupt nichts tut, dann ist das tatsächlich die günstigste und erste Geschichte, die ich untersuchen würde.Henk 3bakvoet schreef: ↑28 jun 2020, 09:19 Je krijgt nog vele oplossingen aangereikt, van kortsluiting van je zwarte draad 50 eurocent, ...
Denn auf dem Weg bis oben in den Lichtschalter, kann das schwarze Kabel Massekontakt bekommen, manchmal liegt es auch am Lichtschalter selbst.
Also einfach mal unten an der Zündung das schwarze Kabel aus der Lüsterklemme herausziehen und somit vom Kabelbaum trennen.
Gruß
Carsten
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 968 keren
- Ontvangen waarderingen: 2283 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Stephan heeft heel veel meegemaakt met zijn gele RMC
Enige basis kennis is dus aanwezig.
viewtopic.php?f=21&t=44240&start=25
Enzo
Enige basis kennis is dus aanwezig.
viewtopic.php?f=21&t=44240&start=25
Enzo
- Stephan1978
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 15 aug 2014, 14:53
- Locatie: Huijbergen
- Gegeven waarderingen: 42 keren
- Ontvangen waarderingen: 13 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Goedemiddag op deze mooie zondag.
Ik heb een beetje naar Henk geluisterd en voordat ik de tank reinig eerst toch maar zien of ik het beestje gestart krijg.
En ik heb uitstekend nieuws te melden. Carburateur grondig schoongemaakt, geassembleerd en gemonteerd, Bougie (NGK B8HS zit er in?) een beetje schoongemaakt (was vorige week vervangen dus nieuw),contact afstand op 0.40 gezet, vonk gechecked en ok bevonden, een liter of 5 versgemengd trappelsap erin, twee keer trappen en keurig stationair lopen! Dus dat is alvast zeer bemoedigend.
Onderop het blok zie ik nummer: 2125846 (op het rechter carter). Volgens de Kreidler analen van Louis zou hij afgeleverd zijn met motornr: 2086338.
Op de cilinder lees ik Mahle W2. Nu krijg ik 1 bout van de cilinderkap niet los en wacht ik tot mijn broer thuis is die deftig gereedschap heeft hier voor. Misschienbstaan er meer nummers op.
Verder heb ik het luchtzeefje halverwege de koker gestoken (tussen de twee streepjes op het luchtfilterhuis, klopt dat?) maar deze hoort met een klemband vastgezet te worden toch?
Verder is mij opgevallen dat er pikzwarte rommel uit de uitlaat loopt (vloeistof) dus die zou ook een reinigingsbeurt mogen hebben. Vorige eigenaar gebruikte Castrol R40 racing motor oil en iets smeuiger gemengd dan 1:50 schat ik.
Het klopt dat mijn gele RMC een goede leerschool geweest is voor mij. Ik ben van huis uit electricien maar gaandeweg in mijn loopbaan allround geworden dus met mechanica, hydraulica, etc er bij. Eerst in het vliegtuigonderhoud maar sinds 1 mei van dit jaar (luchtvaartbaan kwijtgeraakt met de corona toestand) werk ik als allround technician in de bouw van (niet-militaire) onderzeeërs. Maar op mijn 16de heb ik de hele brommer fase overgeslagen dus heb ik op latere leeftijd pas mijn eerste cilinder+zuiger vervangen op een brommer.
Ik heb een beetje naar Henk geluisterd en voordat ik de tank reinig eerst toch maar zien of ik het beestje gestart krijg.
En ik heb uitstekend nieuws te melden. Carburateur grondig schoongemaakt, geassembleerd en gemonteerd, Bougie (NGK B8HS zit er in?) een beetje schoongemaakt (was vorige week vervangen dus nieuw),contact afstand op 0.40 gezet, vonk gechecked en ok bevonden, een liter of 5 versgemengd trappelsap erin, twee keer trappen en keurig stationair lopen! Dus dat is alvast zeer bemoedigend.
Onderop het blok zie ik nummer: 2125846 (op het rechter carter). Volgens de Kreidler analen van Louis zou hij afgeleverd zijn met motornr: 2086338.
Op de cilinder lees ik Mahle W2. Nu krijg ik 1 bout van de cilinderkap niet los en wacht ik tot mijn broer thuis is die deftig gereedschap heeft hier voor. Misschienbstaan er meer nummers op.
Verder heb ik het luchtzeefje halverwege de koker gestoken (tussen de twee streepjes op het luchtfilterhuis, klopt dat?) maar deze hoort met een klemband vastgezet te worden toch?
Verder is mij opgevallen dat er pikzwarte rommel uit de uitlaat loopt (vloeistof) dus die zou ook een reinigingsbeurt mogen hebben. Vorige eigenaar gebruikte Castrol R40 racing motor oil en iets smeuiger gemengd dan 1:50 schat ik.
Het klopt dat mijn gele RMC een goede leerschool geweest is voor mij. Ik ben van huis uit electricien maar gaandeweg in mijn loopbaan allround geworden dus met mechanica, hydraulica, etc er bij. Eerst in het vliegtuigonderhoud maar sinds 1 mei van dit jaar (luchtvaartbaan kwijtgeraakt met de corona toestand) werk ik als allround technician in de bouw van (niet-militaire) onderzeeërs. Maar op mijn 16de heb ik de hele brommer fase overgeslagen dus heb ik op latere leeftijd pas mijn eerste cilinder+zuiger vervangen op een brommer.
- Enzo-tvdzijden
- Expert
- Berichten: 60403
- Lid geworden op: 27 nov 2002, 21:55
- Locatie: Gem. Leidschendam/Voorburg
- Gegeven waarderingen: 968 keren
- Ontvangen waarderingen: 2283 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Ja die hoort tussen die twee streepjes
Hier zie je hem duidelijk zitten bij iemand die te zuinig is.
B8 is wat koud. ik zou een B7HS prefereren
Hier zie je hem duidelijk zitten bij iemand die te zuinig is.
B8 is wat koud. ik zou een B7HS prefereren
- Bijlagen
-
- DD02A6AB-1CC8-42BF-A2FC-EFBB609E6A54.jpeg (312.86 KiB) 3367 keer bekeken
- Henk 3bakvoet
- Winnaar Kreidlerverkiezing Lexmond 2005
- Berichten: 10819
- Lid geworden op: 27 jan 2005, 01:01
- Locatie: Koog aan de Zaan
- Gegeven waarderingen: 191 keren
- Ontvangen waarderingen: 574 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Hoi Stephan,
De eerste overwinning is binnen.
Voor de eenzame momenten leesvoer en studievoer, en niets tegen in te brengen waarheden.
Voor jou de K54/2A
https://www.kreidler.nl/techniek/onderd ... eitank.pdf
De eerste overwinning is binnen.
Voor de eenzame momenten leesvoer en studievoer, en niets tegen in te brengen waarheden.
Voor jou de K54/2A
https://www.kreidler.nl/techniek/onderd ... eitank.pdf
- Stephan1978
- Berichten: 462
- Lid geworden op: 15 aug 2014, 14:53
- Locatie: Huijbergen
- Gegeven waarderingen: 42 keren
- Ontvangen waarderingen: 13 keren
Re: Super 4 van Stephan1978 weer op de baan helpen
Bedankt voor de link Henk. Zal heel nuttig zijn. Gaandeweg zie ik hier en daar ontbrekende onderdelen.
Hier het overtuigende bewijs van het tot leven komen van de Super 4.
https://youtu.be/5p7b0bdYPrk
Hier het overtuigende bewijs van het tot leven komen van de Super 4.
https://youtu.be/5p7b0bdYPrk