Haakse slijper erin
Ik volg dit draadje ook, succes!
Henk is meer van het opbouwen en in oude glorie herstellen dan van het rijden daarop. Ook dat is hobby.
Haakse slijper erin
Pascal, je had eigenlijk even een rondje moeten rijden op dit monster.Ik volg dit draadje ook, succes!
Bertus, je bent populair bij de liefhebbers, of je niet... Subframe, komt er ook nog eens extra bij.
Ik denk dat deze ook wel naar de Eerste Enige Echte Zuid-Hollandse Hondekop Toertocht komt
Bertus, ik hoop dat je Henk geen worst voorhoudt.
Bertus is Master in die Tupperware 3 en vierwielers.Zolenheuvel schreef: ↑24 jan 2023, 18:46Bertus, ik hoop dat je Henk geen worst voorhoudt.
De Nonnekap is van kunststof en niet van plaatwerkstaal.
Maar goed, ik weet dat wat jij aanraakt veranderd in goud.
Groet Kees
O ja, was ik vergeten.Enzo-tvdzijden schreef: ↑24 jan 2023, 18:48Bertus is Master in die Tupperware 3 en vierwielers.Zolenheuvel schreef: ↑24 jan 2023, 18:46Bertus, ik hoop dat je Henk geen worst voorhoudt.
De Nonnekap is van kunststof en niet van plaatwerkstaal.
Maar goed, ik weet dat wat jij aanraakt veranderd in goud.
Groet Kees
Enzo
Goed bezig Henk. Maar toch een kleine kanttekening.Henk 3bakvoet schreef: ↑24 jan 2023, 23:08 Die nonnenkap?
Ik ben bezig om net als bij een gebroken been er een stalen pen in te zetten.
Er moet toch een beetje verband in zitten, mocht het lukken en succesvol zijn, overweeg ik mijn folderwijk op te zeggen en er een open sollicitatie voor orthopedisch chirurg uit te gooien.
Net als bij een orthopedische ingreep van edel metaal.ik ga er van uit dat die stalen pen , van rvs is.
anders gaat het fout.
Super. Ik neem mijn dempers mee naar Henk. Mag je voor mij ook doen
Jan droog doet die bussen pas gebruiken als ze voor de tweede keer open moeten. De eerste revisie is onzichtbaar.