Kunst is om het gedeelte buitenkabel in een klein lusje te hebben boven het blok. De buitenkabel hoeft dan niet te bewegen onder de tank.nozems schreef: ↑28 mei 2023, 15:22Roman ik rijdt al bijna 100.000km met het systeem zoals kreidler bedoeld heeft, denk dat het wel meevalt. Het is spijkers op laag water zoeken.Eifelyeti schreef: ↑28 mei 2023, 12:03ma het is toch beeter de binnenkabel te trekken dan de buitenkabel, of niet?nozems schreef: ↑28 mei 2023, 11:02 Koppelingshevel buitenlangs levert mijn inziens geen enkel voordeel op. Bij de oranje rs zit alles origineel, ook de kabel. Met een goede kabelloop gaat hij heel erg soepel.
Bij de witte ging hij wel wat zwaarder, een zelfgemaakte kabel, met teflon gevoerde buitenkabel ging dat al beduidend beter! Olie is dan niet nodig.
Toch bleef hij ook voor mij nog aan de zware kant gaan, kwam door de extra zware drukveer.
Hierop heb ik een langere kvv hevel gemonteerd, en dat maakt enorm veel verschil!
Met KVV hevel naar binnen heft je wel een slechte Kabelwinkel
Enzo