Handleiding Toerritten voor Motorfietsen
Under construction
Handleiding Toerritten voor Motorfietsen
- PC-72GrandPrix
- Gegeven waarderingen: 91 keren
- Ontvangen waarderingen: 59 keren
Re: Handleiding Toerritten voor Motorfietsen
Lijkt mij best leuk om keer met een motorkenteken groepje een rondje hier op de veluwe te doen. Ik wil wel mooie route verzinnen. Zouden mensen dat leuk vinden?
Er zijn genoeg bromfietsritten, maar weinig voor de motorkenteken.
Er zijn genoeg bromfietsritten, maar weinig voor de motorkenteken.
- Deze gebruikers waarderen PC-72GrandPrix voor dit bericht:
- Monsma (11 aug 2024, 11:38)
- Waardering: 8.33%
- nozems
- Gegeven waarderingen: 258 keren
- Ontvangen waarderingen: 243 keren
Of er animo is, vast wel. Toch is het al jaren rustig kwa motor ritjes, moe gestreden en koekwous geworden van de powerbanden en sproeiers zou Henk zeggen.
En daar lijkt het ook nog op!
Hoe anders is dat in Stompwijk en omgeving, daar is het elke donderdagavond feest met goed weer en nog licht savonds hele hordes kreidler motorfietsen komen bij elkaar, standaard of dik opgevoerd het maakt niet uit. Iedereen heeft lol.
Hier in Noord-Holland krijg ik de handen ook al jaren niet op elkaar, en smeken voor n ritje doe ik niet!
De najaarsklassieker? Ik denk dat ik hem oversla, zodra het ook maar dreigt te regenen blijft men weg, en eerlijk gezegd is dat goed te begrijpen.
Ik ben benieuwd wie nu eens het initiatief neemt?
Hoe anders is dat in Stompwijk en omgeving, daar is het elke donderdagavond feest met goed weer en nog licht savonds hele hordes kreidler motorfietsen komen bij elkaar, standaard of dik opgevoerd het maakt niet uit. Iedereen heeft lol.
Hier in Noord-Holland krijg ik de handen ook al jaren niet op elkaar, en smeken voor n ritje doe ik niet!
De najaarsklassieker? Ik denk dat ik hem oversla, zodra het ook maar dreigt te regenen blijft men weg, en eerlijk gezegd is dat goed te begrijpen.
- PC-72GrandPrix
- Gegeven waarderingen: 91 keren
- Ontvangen waarderingen: 59 keren
Ik heb een topic aangemaakt. Ik heb nog geen rit georganiseerd, dus ik ben benieuwd.nozems schreef: 11 aug 2024, 12:46 Of er animo is, vast wel. Toch is het al jaren rustig kwa motor ritjes, moe gestreden en koekwous geworden van de powerbanden en sproeiers zou Henk zeggen.
Overigens zijn de ritten van Zundapp veteranenclub erg leuk. De routes zijn bepijld en er wordt rekening gehouden met lichte motoren.
-
- Gegeven waarderingen: 1 keer
- Ontvangen waarderingen: 39 keren
Dag
Wij doen op vrijdag 30 augustus ons jaarlijkse brommerritje, als voorbereiding en onderdeel van onze Oud Lunterse Dag op zaterdag 31 augustus
De inschrijving is al geweest en het zit bomvol met hoofdzakelijk dorpsgenoten
Gr
Jan G/S50
Wij doen op vrijdag 30 augustus ons jaarlijkse brommerritje, als voorbereiding en onderdeel van onze Oud Lunterse Dag op zaterdag 31 augustus
De inschrijving is al geweest en het zit bomvol met hoofdzakelijk dorpsgenoten
Gr
Jan G/S50